Autor Zpráva
kelvin
Profil
Provozuji Adsence na několika českojazyčných webech. Ve statistikách jsem si všiml, že mám mnoho přístupů z USA, EU apod. Zajímá mě, jestli Google nějak detekuje zem původu a podle toho volí jazyk vkládaných adsence.
kelvin
Profil
Je něco nejasného ve slově českojazyčný?
Marek Prokop
Profil
Google detekuje jazyk a zemi návštěvníka a každému zobrazuje jen ty inzeráty, které jsou na jeho zemi a jazyk cíleny. Cílení ovšem nastavuje inzerent, stejně jako klíčová slova. To znamená, že např. Angličanovi z UK se u českého obsahu zobrazí anglicky psaný inzerát pouze v případě, že nějaký inzerent takový inzerát v angličtině napsal, zacílil ho na angličtinu a UK a spojil ho buď s českými klíčovými klíčovými slovy (nepravděpodobné), nebo s mezinárodními slovy, které se nacházejí i v českém obsahu (dost časté).
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0