Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
kelvin Profil |
#1 · Zasláno: 7. 2. 2007, 03:05:38
Provozuji Adsence na několika českojazyčných webech. Ve statistikách jsem si všiml, že mám mnoho přístupů z USA, EU apod. Zajímá mě, jestli Google nějak detekuje zem původu a podle toho volí jazyk vkládaných adsence.
|
||
kelvin Profil |
#2 · Zasláno: 7. 2. 2007, 07:48:36
Je něco nejasného ve slově českojazyčný?
|
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 7. 2. 2007, 08:43:57
Google detekuje jazyk a zemi návštěvníka a každému zobrazuje jen ty inzeráty, které jsou na jeho zemi a jazyk cíleny. Cílení ovšem nastavuje inzerent, stejně jako klíčová slova. To znamená, že např. Angličanovi z UK se u českého obsahu zobrazí anglicky psaný inzerát pouze v případě, že nějaký inzerent takový inzerát v angličtině napsal, zacílil ho na angličtinu a UK a spojil ho buď s českými klíčovými klíčovými slovy (nepravděpodobné), nebo s mezinárodními slovy, které se nacházejí i v českém obsahu (dost časté).
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0