Autor Zpráva
meca
Profil
Zdravim,

v záchvatu ziskuchtivosti mě zaujaly dvě otázky, na které nemohu nalésti odpovědi:

1.) Dostane něco, když se inzert zaregistruje nějak do AdWords přes odkaz "inzerujte na této stránce", jenž je umístěn u reklamy na mých stránkách?

2.) Je Google tak důsledný, že mi nevyplatí provizi z Doporučení AdWords, když se zaregistruji přes odkaz z mého webu a utratím přes AdWords nějakých těch 100 dolarů? Dá se takto těch 45 dolarů ušetřit?
Retal
Profil
1) Ne.
2) Nevím, ale až to vyzkoušíš, dej určitě vědět. :)
AdSense Advisor
Profil
1. Zatiaľ čo sprostredkovania (doporučení) programu AdWords a Priama registrácia inzerentov - "inzerujte na této stránce" sú spôsoby, ako prilákať užívateľov do reklamného programu Google AdWords, každá z týchto dvoch funkcií vám prináša iné výhody.

Sprostredkovania programu AdWords predstavujú ďalší spôsob, pomocou ktorého môžu vaše stránky zarábať – môžete zarobiť až 45 dolárov za každé úspešné sprostredkovanie programu AdWords. V prípade sprostredkovania programu AdWords však nie je isté, že zaregistrovaný používateľ zacieli svoje reklamy na vaše stránky, a tým vám prinesie výhodu pokračujúcich výnosov.

Na druhej strane Priama registrácia inzerentov umožňuje prilákať viac inzerentov, ktorí budú zobrazovať reklamy práve na vašich stránkach. Zatiaľ čo Priama registrácia inzerentov vám nevytvára priamo výnosy, môže byť užitočná tým, že priláka viac inzerentov, ktorí zacielia svoje reklamy na vaše stránky, a tým zvýši dopyt po vášom reklamnom priestore, čo priaznivo ovplyvní vaše výnosy.


2. Vylučuje sa za to z programu :(



Marcel - AdSense Advisor
Yuhů
Profil
takže pokud tu oficiální odpověď zestručním, tak

1) NE
PCMark
Profil
2Marcel: dle názoru názoru některých lidí, se vyplatí vypnout si u reklama "inzerujte na této stránce" protože pokud inzerent takto začně inzerovat na webu, tak platí za zobrazení a ne za kliky. A za zobrazení se snad vydělá méně než při platbě za kliky.
Marek Prokop
Profil
Inzerent v téměř vždy zaplatí za site targeted kampaně víc než za keyword targeted, takže předpokládám, že i vydavateli site targeted kampaně přinesou více peněz. AFAIK ta rada, že je vhodné CPM inzerenty blokovat, patří jen do říše mýtů.

Pokud to Marcel upřesní či uvede na pravou míru, budu rád.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.