Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Why Profil |
#1 · Zasláno: 14. 5. 2007, 16:39:09 · Upravil/a: Why
Ze dne na den se mi v AdSense snížilo eCPM cca třikrát, a pořád se to tak drží, možná pořád o pár centů klesá, nevíte co by se s tím dalo dělat?
|
||
Timy Profil |
#2 · Zasláno: 14. 5. 2007, 16:49:51
Nebylo by možná od věci prozradit, jaký systém používáš
|
||
Why Profil |
#3 · Zasláno: 14. 5. 2007, 16:51:34
Jj, to by bylo dobrý, už jsem doplnil :D, dík
|
||
nicmund Profil |
#4 · Zasláno: 14. 5. 2007, 17:40:30
To samé se mě stalo asi před týdnem. eCPM kleslo asi na polovinu. Dnes se vše vrátilo do starých kolejí.
|
||
Why Profil |
#5 · Zasláno: 14. 5. 2007, 19:05:44
Mě se to stalo v pátek, 11.5, a pořád to je tak nízké, doufám že se to taky vrátí :(
Nemohl to udělat google nějak ručně? |
||
MichalekII Profil |
#6 · Zasláno: 15. 5. 2007, 08:23:06
Jsem asi natvrdlej ale eCPM se nijak nenastavuje, ale dopočítává podle počtu kliknucí a jednotlivých ceny prokliků ...
|
||
Why Profil |
#7 · Zasláno: 15. 5. 2007, 11:37:18
eCPM se nijak nenastavuje, ale dopočítává podle počtu kliknucí a jednotlivých ceny prokliků ...
Ano, to je pravda ale nedošlo mi, co to má s tím společného :( |
||
Marek Prokop Profil |
#8 · Zasláno: 15. 5. 2007, 11:45:04
nedošlo mi, co to má s tím společného
No, já nevím, ale řekl bych, že to s tím má společného všechno. Michálkova odpověď je IMHO jediná, která dává smysl -- narozdíl od původního dotazu. Když nenapíšete, zda se vám snížilo CTR nebo CPC, nemůžete čekat žádnou rozumnou reakci. |
||
LuKaS Profil |
#9 · Zasláno: 15. 5. 2007, 15:14:27 · Upravil/a: LuKaS
Mohu potvrdit, že v adsense za stejný počet prokliků za den mám nyní asi poloviční výdělky..Nevím čím to je, že by inzerenti snížili cenu za proklik?
EDIT: Vypadá to že nějaká velká změna proběhla, je to opravdu strašný....Výdělky se mi snížili více jak o polovinu, myslíte, že se to hodí zase do normálu? |
||
Marek Prokop Profil |
#10 · Zasláno: 15. 5. 2007, 17:43:48
Snížení výdělku při stejném počtu kliků může mít několik příčin, z nichž nejpravděpodobnější jsou podle mého názoru dvě:
1) Někteří inzerenti snížili cenu za klik. 2) Inzeráty s dosud nejvyšší cenou za klik se u vás přestaly zobrazovat -- buď dočasně např. proto, že inzerentům došel rozpočet, nebo dlouhodbě, protože inzerenti kampaně zastavili či vypnuli cílení na obsah. Oba případy jsou dost časté a mohou mít za následek až řádové snížení výdělků. Pokud vám tedy výdělek klesl jen na polovinu, je to ještě docela dobré. |
||
Časová prodleva: 17 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0