Autor Zpráva
LuKaS
Profil
Tak zajímala by mě jedna věc: Je to tady sice už pod názvem prudké snížení aPCM nebo jak, ale toto nechápu...Jeden den vydělám krásně 7 dolarů a druhý den za téměř stejný počet kliků jen 4 a další den jen 2...Co se děje s adsense? Reklamy na webu zobrazuji vpodstatě stále stejné
souki
Profil
Reklamy na webu zobrazuji vpodstatě stále stejné
Ale lidi klikají na jiné
LuKaS
Profil
Tak to nemyslím, počet kliků je stáe stejny (+-5 kliknutí), je to celý nějaký divný a nejsem sám komu to najednou začlo dělat....
souki
Profil
5 kliknutí za den je vážně moc malý vzorek, aby na tom šlo něco posuzovat. Zkrátka lidi začali klikat na jiné reklamy.
Timy
Profil
souki
To nebylo myšleno jako 5 kliknutí za den, ale stabilně x kliknutí +- výchylka 5 kliknutí. Tedy třeba 60-70 kliknutí za den ;-).

Jinak já jsem pozoroval to samé minulý týden, taky jsem měl stejný počet kliků, plus minus, ale poloviční výdělky. Teď už to mám zase v normálu.
Flip
Profil
LuKaS
jen z dobré vůle tě chci varovat na další reklamní bloky umístěné na tvé homepage... myslím, že Adsense by se nemusely líbit reklamní bannery typu pornozdarma.cz apod...
LuKaS
Profil
Děkuju za upozornění, vůbec mi nedošlo že by to mohlo vadit, odstraním to
LuKaS
Profil
Timmi

Tak budu doufat, že se to zase spraví, má kolem 60 kliků za den (asi by se toto nemělo zveřejnovat ale chci se dozvědět proč to takhle blbne...)

Jestil to trvalo jen zhruba týden tak to bude v pohodě
Marek Prokop
Profil
toto nechápu...Jeden den vydělám krásně 7 dolarů a druhý den za téměř stejný počet kliků jen 4 a další den jen 2

Uvědomte si, že ceny za klik si inzerenti určují sami a mezi cenami jsou obrovské rozdíly -- v angličtině běžně stonásobné (a extrémně ještě mnohem větší), u nás běžně zhruba dvaceti až třicetinásobné. Google se v AdWords/AdSense snaží maximalizovat eCPM, takže jeho průměrná hodnota v rámci celého systému bude zřejmě velmi stabilní. Na úrovni jednoho malého webu, navíc ještě na malém českém trhu, ovšem nemůžete s žádnou stabilitou počítat.

Představte si, že se u vás zobrazují inzeráty s těmito cenami za klik:

15 Kč
12 Kč
6 Kč
1 Kč
0,40 Kč
0,20 Kč

Dokud tam máte ty první dva inzerenty, je všechno v pohodě. Jenže oni se mohou rozhodnout svoje kampaně pozastavit, nebo razantně snížit cenu za klik. Kromě toho jim může dojít denní rozpočet, takže se jejich inzeráty zobrazují třeba jen dopoledne a třeba na jiných webech. Nebo jim dojde předplacený kredit, týden jim trvá, než si toho všimnou, a další týden, než znovu zaplatí. Nebo zpřesní klíčová slova, takže už nebudou k vašim stránkám pasovat.

Zkrátka možností, jak můžete o ty dva inzerenty v příkladu trvale či dočasně přijít, je plno a všechny budou mít za následek snížení průměrné ceny za klik na méně než polovinu. Uklidňovat se můžete tím, že někdy jindy se objeví nový rozhazovačný inzerent a výdělky vám prozměnu stoupnou.
Why
Profil
No, tohle se stalo i mě, měl jsem výdělky denně kolem $100 a nyní jen kolem $30, navíc dnes se dokonce eCPM snížilo asi 6x oproti minulým dnům, kdy bylo ještě relativne vyské...
Radek Novák
Profil
Imho tuto větu Z výdělků těchto reklam koupíme nové java hry.Pokud chcete, můžete svým jedním kliknutím taky přispět na nové java hry, kterou máš na stránkách, bych hned smazal. Porušuješ pravidla.
LuKaS
Profil
Aha, nevěděl jsem že i toto je porusšování pravidel, jdu to jhned smazat
tucko
Profil *
nejak nechapu prispevek Marka Prokopa odky inzerenti urcuji cenu za klik co se tyce adsense na webu? ja jsem taky adsense inzerent a jedine co mohu urcit je cena za tisic zobrazeni! a za to taky platim! nikoliv za kliknuti! muze to nekdo uvest na pravou miru?
Petra
Profil
tucko: Reklamy může inzerent na partnerské weby dostat v zásadě dvěma způsoby - cílením na klíčová slova nebo cílením na stránky. Marek mluví o standardním případu, jakým se většina reklam na partnerských webech zobrazuje - reklamy cílené na klíčové slovo s povoleným zobrazováním v obsahové partnerské síti. To o čem mluvíš ty je případ, kdy vytvoříš reklamu cílenou na stránky. Vzhledem k otázce je ale princip stejný - můžeš změnit cenu reklamy, zrušit reklamu, může dojít rozpočet, cokoliv.
tucko
Profil *
jenomze je rozdil v tom ze ja platim za tisic zobrazeni a nestanovuju cenu za jedno kliknuti takze pak se ptam proc inzerenti plati za tisic zobrazeni a webmasteri inkasuji za kliknuti? to opravdu nechapu nebo webmasteri dostavaji zaplaceno i za zobrazeni?
Marek Prokop
Profil
Tucko, sice neznám nějaké rozsáhlejší statistiky, ale jsem přesvědčen, že drtivá většina inzerce v AdWords/AdSense (hodně přes 90 %) se platí za kliknutí. Nevím, proč zrovna Vy jste výjimka a používáte jen site-targeted kampaně placené za zobrazení.

Webmasteři dostávají zaplaceno za zobrazení tehdy, pokud se u nich inzeráty site-targeted kampaní placených za zobrazení zobrazují. Jak píšu výše, je to dost výjimečné, ovšem jak také výše píše Petra, na věci to nic nemění. I u těchto kampaní jsou rizika nestability eCPM podobná jako u kampaní placených za klik.
LuKaS
Profil
Tak vše je zase v noprmálu, dokonce i lepší...Výdělky se dokonce zvětšili o několik dolarů denně :)
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0