Autor Zpráva
Ok3y
Profil
Sklik - zjisteni ceny pro klicove slovo

Je nejaky zpusob jak zjistit cenu za klik na urcite slovo nebo frazi na Skliku bez registrace do nej?
Martin Kuželka
Profil
Ne.
Ok3y
Profil
To bylo sturcny ale vystizny. A kdyz se tam registruju a nemam aktivovanou penezenku zjistim to?
Marek Prokop
Profil
Co myslíte zjištěním ceny pro klíčové slovo? V PPC systémech typu AdWords/Sklik si každý inzerent může určit pro libovolné slovo libovolnou maximální cenu vyšší než určité minimum. Systém pak podle toho a podle dalších faktorů spočítá pro každý klik cenu skutečnou. Ta se může pro totéž slovo mezi různými inzerenty a/nebo v čase lišit klidně až o dva řády.

Takže když se registrujete do Skliku a nabijete si kredit, můžete zjistit, jakou cenu konkrétně Vy se svými znalostmi a schopnostmi na jedné straně a nároky a limity na straně druhé dokážete dosáhnout. O tom, kolik za dané slovo platí ostatní, to ale nic vypovídat nebude.
Ok3y
Profil
Jde mi o to ze kdyz si zalozim nejakou kampan a pokud si vezmu nejake klicove slovo (napr. "koupelny" ) tak je sice hezky ze si muzu zvolit kolik chci dat max za jeden klik ale pokud nevim kolik musim dat minimalne abych se vubec mezi zobrazovanymi inzeraty zobrazil je to spise otazkou tipovani a pokusu nez zjistim zda vubec pripadne na jake pozici budu. Slo mi o to zda neni zpusob jak zjistit jak se bude muj inzerat na dane slovo za urcitou cenu zobrazovat.
Marek Prokop
Profil
Slo mi o to zda neni zpusob jak zjistit jak se bude muj inzerat na dane slovo za urcitou cenu zobrazovat.

Nic takového neexistuje v žádném PPC systému typu AdWords/Sklik. Přímo AdWords sice mají nástroj, který odhaduje pozice inzerátů pro různé ceny slov, ale ten nástroj z principu nemůže fungovat moc dobře -- a taky dobře nefunguje.

Záleží totiž na optimalizací kampaní. Šikovný inzerent s dobře optimalizovanými kampaněmi dokáže z Skliku či z AdWords dostat třeba dvojnásobnou návštěvnost za polovinu ceny než inzerent nešikovný se špatně optimalizovanými kampaněmi. Někdo může být třeba na slovo "koupelny" první za 4 Kč za klik (nevím, je to jen příklad) a někdo jiný bude třeba na totéž slovo až druhý za 10 Kč za klik.

Obecně platí to, že nejnižší dosažitelná cena v Skliku činí 0,20 Kč s DPH a i v dost konkurenčních segmentech (elektronika apod.) se dá dosáhnout dobrých pozic za průměrné ceny okolo 2 Kč/klik. Když se ale ptáte tak, jak se ptáte, asi nebudete patřit mezi zkušené a šikovné inzerenty (při vší úctě k Vám), takže raději počítejte s tím, že než se to naučíte, budete muset platit víc peněz za horší pozice.
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.