Autor Zpráva
Petr123
Profil *
Ahoj,

myslite si, ze je spravne, kdyz firma, ktera mi bude spravovat ppc reklamy, ma videt statistiku navstevnosti meho webu? K cemu to vlastne potrebuje?

Diky
Petr
Marek Prokop
Profil
K optimalizaci PPC reklamy ve vyhledavačích (neplatí o kontextové reklamě) je nutná znalost přesných dotazů, přes které k Vám návštěvníci přicházejí. Dále už pak záleží na tom, co přesně je úkolem správce kampaní. Má-li např. maximalizovat počet konverzí, musí vědět, které dotazy či odkazující stránky konvertují a které ne. Má-li navíc optimalizovat návratnost vynaložených nákladů, musí znát i hodnoty konverzí, tj. v podstatě Vaše tržby a marže.

Většinou je dost nevhodné, když se PPC kampaně spravují isolovaně od všeho ostatního. Správce kampaní by proto měl mít možnost (a samozřejmě i potřebné znalosti) ovlivňovat i strukturu, obsah a design cílového webu a někdy i samotnou nabídku zboží či služeb. Bez toho může za úspěšnost a návratnost kampaní zodpovídat jen v dost omezené míře.
Azu
Profil *
Správce PPC by měl mít přístup k statistikám protože na jejich základě vidí výsledky a podle nich upravuje PPC, ale nesouhlasím s tím, že by měl mít možnost měnit strukturu a design webu, to s tím nemá co dělat.
Marek Prokop
Profil
Azu, tady někdo tvrdil, že správce PPC kampaní má mít možnost měnit strukturu a design webu? Já jsem psal, že by je měl moci ovlivňovat, což je jasné snad každému, kdo někdy PPC kampaně spravoval. Minimálně polovina webů, co jsem v této souvislosti kdy poznal, neměla vhodné vstupní stránky, takže bez jejich vytvoření či změny stála reklama několikanásobky toho, co bylo nutné.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0