Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
MichalekII Profil |
#1 · Zasláno: 9. 9. 2007, 07:56:38
Pomocí služby Confuit Community jase vyrobil pro svůj web (http://www.elchron.cz) lištu do prohlížeče - obsajuje mino jiné zpravodajství, RSS, odkazy, vyhledávání, e-mail notifer, počasí, atd.
Chci se zeptat: 1) Jaké máte zkušenosti s propagací svých webů pomocí podobného software 2) Jaké jsou vhodné způsoby propagace lišty (mino odkazů na vlastním webu) P.S. Kdyby to někoho zajímalo, tak lištu najde na: http://elchroncz.ourtoolbar.com/ |
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 9. 9. 2007, 23:54:03
Jaké máte zkušenosti s propagací svých webů pomocí podobného software
Osobní zkušenosti nemám, ale všiml jsem si, že pár firem na světě už s takovou lištou uspělo. Rozhodně tedy máte šanci také. Způsoby propagace by asi bylo nejlepší okopírovat přímo od nich. Mimo jiné se jedná o Google, Alexu, Yahoo, u nás třeba Seznam. |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
MichálekII Profil * |
#3 · Zasláno: 12. 9. 2007, 12:33:51
Osobní zkušenosti nemám, ale všiml jsem si, že pár firem na světě už s takovou lištou uspělo. Ovšem jsou i toolbary, které neuspěly (například centrum turbo od centrum.cz) tak se zajímám v čem je rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými lištami ... |
||
koudi Profil |
#4 · Zasláno: 12. 9. 2007, 12:55:16
tak se zajímám v čem je rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými lištami ...
V tom, že ty úspěšné používá víc lidí :) Jde prostě o to, co lidem nabídneš, jestli to bude stát za to a jakym způsobem jim o tom dáš vědět. Konkrétní postup na úspěch bohužel neexistuje. |
||
Marek Prokop Profil |
#5 · Zasláno: 12. 9. 2007, 15:40:44
Michálku římská dva, to byl vtip. Chtěl jsem jím právě naznačit, že jich uspělo jen pár a většina ne. Já vím, asi se mi nepovedl.
Rozdíl mezi úspěšnými a neúspěšnými je IMHO jediný -- ti úspěšní měli už před nabídnutím lišty několik (desítek, stovek) milionů velmi věrných uživatelů. |
||
MichalekII Profil |
#6 · Zasláno: 12. 9. 2007, 21:32:49
Je jasné, že prosadit se s něčím novým a ještě k tomu neoriginální je těžké ... nebo se mi zde snažíte naznačit, že je to nemožné?
koudi Vím něco o propagaci internetových stránek jako takových, ale propagace pomocí SW a pluginů prohlížečů jsem úplný analfabet ... čekal sem nějaké nápady či odkazy ne konkrétní návod ;-) Marek Prokop vtípek mi nedocvakl ti úspěšní měli už před nabídnutím lišty několik (desítek, stovek) milionů velmi věrných uživatelů a v tom je můj problém já mám jen těch několik desítek, stovek věrných uživatelů :D |
||
Marek Prokop Profil |
#7 · Zasláno: 13. 9. 2007, 01:45:29 · Upravil/a: Marek Prokop
já mám jen těch několik desítek, stovek věrných uživatelů
Nevím sice jistě, zda je to na házení flinty do žita, ale bojím se, že komponenta prohlížeče sama o sobě moc veliký propagační potenciál nemá. Svou podstatou je to spíš nástroj ke zvýšení věrnosti stávajících uživatelů, zvýšení frekvence jejich návštěv, počtu zhlédnutých stránek na uživatele a jednotku času apod. Pro zvyšování počtu uživatelů chybí virální mechanismus, který naopak mají podobná udělátka vkládatelná do stránek. Prostředí prohlížeče je zkrátka moc uzavřené a osobní. Zkuste se podívat na Stumbleupon. Z lišt, co znám, je jediná, která aspoň trochu virální efekt má. Pak by snad ještě šlo něco vydupat z principu Diigo, kdyby jeho autoři aspoň trochu mysleli (na propagaci). |
||
MichálekII Profil * |
#8 · Zasláno: 13. 9. 2007, 08:48:40
Smozřejmě, že jsem nečekal nárůst návštěvnosti o stovky procent, spíše mi šlo o tu věrnost stávajících uživatelů a předpokládal jsem slabý virální efekt, ovšem zatím se tak nestalo. No lišta je venku teprve asi týden tak tomu ještě nějaký čas dám.
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
0