Autor Zpráva
Radek Gabčan, INVIA.CZ
Profil *
S radosti Vám oznamuji, že nově si přes náš affiliate program mohou návštěvníci webových stránek zakoupit nejen zájezdy, ale i letenky.

Provize z 1 prodané letenky je 200 Kč a podmínkou vyplacení není prodaný zájezd. Kliky z letenkových affiliate reklamních kódů se započítávají k provizi za zájezdy a tedy s nimi je i vyplácena. Přes reklamni affiliate kódy letenek je možné zakoupit i zájezd. Pro letenky i zájezdy nadále platí 14 denní platnost cookie, která určuje kterému affiliate partnerovi je provize z prodeje přidělena.

K novému affiliate produktu jsme připravili patřičné reklamní formáty, které budeme postupem času rozšiřovat. Zatím je možné na webových stránkách letenky INVIA.CZ propagovat skrze vyhledávací formulář, jehož součástí je i našeptávač letišť nebo si vybrat k propagaci formát textový odkaz. V nejbližších týdnech přibudou dynamické bannery s akční nabídkou levných letenek a tématické flash bannery.

Díky přidání nového affiliate produktu bylo nutné aktualizovat stávající pravidla a podmínky spolupráce. O jaké změny se konkrétně jedná zjistí affiliate patrneři v novinkách po přihlášení ke svému účtu
Radek Gabčan, INVIA.CZ
Profil *
V této diskuzi Vám samozřejmě velmi rád zodpovím jakékoliv dotazy ohledně našeho affiliate programu.
Cestování
Profil *
Zajímalo by mě kolik jste již letenek přes affilate program prodali. Nebo alespoň kolik jste celkově prodali letenek. Myslím, že obyčejní lidé si přes internet letenky nekupují. Spíše firmy a ty je koupí přímo (nebudou něco hledat).

O affilate programu na zájezdy je to něco jiného. To může fungovat. Alias člověk A chce do Řecka. Prohlédne si Vaši nabídku na stránkách Invia.cz. Než si zájezd koupí napíše ještě do vyhledávače slova jako Řecko, Patras, Peloponés (chce o si o té zemi ještě něco přečíst) a dostane se na stránky o Řecku, na kterých bude napsáno "Levné zájezdy do Řecka", na to samozřejmě klikne. Tím se dostane na vaše stránky, kde si opět prohlídne zájezdy. Poradí se. A druhý den si ho koupý.

U letenek nevím co by hledal. Že by jak létat letadlem, letadlo, letiště... pochybuji.
Marek Prokop
Profil
Myslím, že obyčejní lidé si přes internet letenky nekupují.

To je zajímavá myšlenka. Mohu se zeptat, proč si to myslíte (tedy pokud si z nás jen neděláte legraci)?
Cestování
Profil *
a) lidé létají na dovolené - zde si většinou koupí letenku včetně zájezdu.
b) lidé létají pracovně - zde koupí letenky sekretářka a nevím proč ta by měla nejdříve navštívit mé stránky
c) lidé nelétají
d) lidé si koupí letenku přímo na letišti (nebo si ji zarezervují)
Marek Prokop
Profil
Hmm, body a) až d) chápu, ale trochu se bojím, že Vám tam ještě chybí bod e). Nebo Vás snad napadá, proč lidé hledají na Seznamu letenky skoro stotisíckrát měsíčně:

http://www.firmy.cz/statsScreen?serverId=seznam.search&collocation=let enky&section=

když je pak vlastně nekupují? Další vtíravá otázka je, z čeho asi platí čistě internetoví prodejci reklamu, jejíž objem jen v AdWords a Skliku velmi zhruba odhaduji na minimálně 15-20 mil. Kč ročně. Že by to byly všechno jen pračky peněz?
Petrk
Profil *
Marek Prokop
U letenek nevím co by hledal. Že by jak létat letadlem, letadlo, letiště... pochybuji.
Na slovo letetnky se na Seznamu tvůj web dostaneš těžko a jiná slova nejsou jak řekl Cestování. Takže je to k ničemu.
Petrk
Profil *
Marek Prokop
Jinak ty grafy jsou nadhodnocené.. silně
nightfish
Profil
Jinak ty grafy jsou nadhodnocené.. silně
dá se toto tvrzení nějak potvrdit?
Marek Prokop
Profil
Hmm, zrovna o letenkách a vývoji jejich hledanosti u nás za poslední cca. 4 roky něco vím a řekl bych, že ty grafy Seznamu nadhodnocené nejspíš nejsou, i když metodika jejich výpočtu je poněkud nejasná.

Myšlenka, že v segmentu letenek neexistují jiná slova než "letenky", je komická. Aktuální data nesmím říkat, ale už před několika lety tenhle segment lehce překonal 10 tisíc unikátních dotazů za měsíc :-)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0