Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
prasopal666 Profil * |
#1 · Zasláno: 21. 2. 2008, 09:46:30
Mám následující problém. Na různých českých webech mám umístněny reklamní bannery, které odkazují na můj eshop. Potřebuji sledovat konverze z jednotlivých webů. Lze na to použít GOOGEL ANALITICS?
|
||
Kajman_ Profil * |
#2 · Zasláno: 21. 2. 2008, 09:56:38
Můžete odkazovat své stránky z různých webů s různými parametry v url?
|
||
Jan Tvrdík Profil |
#3 · Zasláno: 21. 2. 2008, 10:09:11
prasopal666
GA dokáže sledovat, ze kterých stránek přišli, ale ne, na co klikli, tam pomůže opravdu jen parametr v url |
||
prasopal666 Profil * |
#4 · Zasláno: 21. 2. 2008, 10:15:56
myslím že by šlo udělat odkazovat na mé stránky s různými parametry v url
|
||
Kajman_ Profil * |
#5 · Zasláno: 21. 2. 2008, 10:34:42
V tom případě může pomoci toto
http://www.google.com/support/googleanalytics/bin/answer.py?answer=555 78&topic=10998 |
||
Marek Prokop Profil |
#6 · Zasláno: 21. 2. 2008, 11:02:08
Na sledování konverzí z jednotlivých odkazujících webů lze použít Google Analytics. Sledovací parametry v URL nejsou potřeba.
|
||
prasopal666 Profil * |
#7 · Zasláno: 21. 2. 2008, 13:17:55
to: Marek Prokop. Můžete mi prosím zdělit jak na to?
|
||
Marek Prokop Profil |
#8 · Zasláno: 21. 2. 2008, 15:33:43
1) Nastavte v Google Analytics cíle (goals).
2) Nechte nějakou dobu působit. 3) Sledujte výsledky v reportu Referring Sites na záložce Goal Conversion. |
||
Kajman_ Profil * |
#9 · Zasláno: 22. 2. 2008, 22:10:17
Sledovací parametry v URL nejsou potřeba.
Pokud nevadí ovlivnění statistik uživateli s vypnutým reffererem. |
||
Marek Prokop Profil |
#10 · Zasláno: 23. 2. 2008, 01:37:59
Pokud nevadí ovlivnění statistik uživateli s vypnutým reffererem.
Ne, to opravdu nevadí, spíš naopak. Živý uživatel s vypnutými referrery je stvoření z pohádek. (Nemusíte odpovídat, že Vy referrery vypnuté máte. Je mi to jasné :-) |
||
Kajman_ Profil * |
#11 · Zasláno: 23. 2. 2008, 12:20:26
Živý uživatel s vypnutými referrery je stvoření z pohádek.
Nebo stvoření omezené firewallem (o školním či firemním nemívá často ani ponění). Ale možná bude větší ztráta díky uživatelům blokujících adwords než blokujících referer. |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0