Autor Zpráva
prasopal666
Profil *
Mám následující problém. Na různých českých webech mám umístněny reklamní bannery, které odkazují na můj eshop. Potřebuji sledovat konverze z jednotlivých webů. Lze na to použít GOOGEL ANALITICS?
Kajman_
Profil *
Můžete odkazovat své stránky z různých webů s různými parametry v url?
Jan Tvrdík
Profil
prasopal666
GA dokáže sledovat, ze kterých stránek přišli, ale ne, na co klikli, tam pomůže opravdu jen parametr v url
prasopal666
Profil *
myslím že by šlo udělat odkazovat na mé stránky s různými parametry v url
Kajman_
Profil *
V tom případě může pomoci toto
http://www.google.com/support/googleanalytics/bin/answer.py?answer=555 78&topic=10998
Marek Prokop
Profil
Na sledování konverzí z jednotlivých odkazujících webů lze použít Google Analytics. Sledovací parametry v URL nejsou potřeba.
prasopal666
Profil *
to: Marek Prokop. Můžete mi prosím zdělit jak na to?
Marek Prokop
Profil
1) Nastavte v Google Analytics cíle (goals).

2) Nechte nějakou dobu působit.

3) Sledujte výsledky v reportu Referring Sites na záložce Goal Conversion.
Kajman_
Profil *
Sledovací parametry v URL nejsou potřeba.

Pokud nevadí ovlivnění statistik uživateli s vypnutým reffererem.
Marek Prokop
Profil
Pokud nevadí ovlivnění statistik uživateli s vypnutým reffererem.

Ne, to opravdu nevadí, spíš naopak. Živý uživatel s vypnutými referrery je stvoření z pohádek. (Nemusíte odpovídat, že Vy referrery vypnuté máte. Je mi to jasné :-)
Kajman_
Profil *
Živý uživatel s vypnutými referrery je stvoření z pohádek.

Nebo stvoření omezené firewallem (o školním či firemním nemívá často ani ponění).

Ale možná bude větší ztráta díky uživatelům blokujících adwords než blokujících referer.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0