Autor Zpráva
hybrid
Profil *
Dobrý den

Někde na nějakém školení jsem slyšel, že není dobré nastavovat nějaké rozpočtové omezení. už přesně nevím z jakého důvodu. Když bych nestíhal uspokojovat poptávku, tak je to možná právě jediné řešení, ne?
ninja
Profil
Nastaveni denniho rozpoctu, jestli tim myslite "rozpoctova omezeni", bych urcite doporucil. Zvlaste u zacinajici kampane, kdy teprve testujete ceny a pocty hledani. Jinak se vam muze stat, ze utratite mnohem vice penez nez jste zamyslel, protoze nektere slovni spojeni bude vice hledane.

Po zabehnuti kampane je dobre nastavit denni rozpocet o trochu vys nez je vase denni utrata v kampani. Pokud nastavite nizsi, Google zacne vynechavat zobrazeni vasich reklam v ramci dne, aby to zhruba vyslo do limitu. Cimz se snizi pocet zobrazeni prokliku.

Dale hrozi ze nektere fraze hledane z pocatku dne vycucnou velkou cast denniho rozpoctu a na fraze hledane vecer nezbude dost penez. Proto jak rikam, po ustaleni kampane nastavit lehce vyssi, nez vetsinou utratite. Zabranite tak opet vycerpani prostredku behem kratkodobeho zvyseni hledanosti.
hybrid
Profil *
Diky,
nejsem si jisty, jestli odpovidate na muj dotaz a nebo jsem dotaz nepolozil uplne dobre. Myslim si, ze rozpoctove omezeni by melo byt (pokud ho nastavujeme) dostatecne vysoke, aby pokrylo denni hledani. Ja jsem se ptal na priklad, kdy je poptavka prilis vysoka na to, aby ji dodavatel stacil uspokojovat.

Zvlaste u zacinajici kampane, kdy teprve testujete ceny a pocty hledani. Jinak se vam muze stat, ze utratite mnohem vice penez nez jste zamyslel, protoze nektere slovni spojeni bude vice hledane.

tady jste asi mel spise na mysli slovni spojeni, ktere nejsou relevatni k dannemu inzeratu, ne? tedy negativni vyrazy

Pokud nastavite nizsi, Google zacne vynechavat zobrazeni vasich reklam v ramci dne, aby to zhruba vyslo do limitu. Cimz se snizi pocet zobrazeni prokliku.

zobrazeni a proklik jsou preci dve uplne jine veci. Pokud nastavim rozpoctove omezeni a bude se tedy za den zobrazovat mene inzeratu, muze zustat konverzni pomer uplne stejny.

Me jde zkratka o to, pokud bych nastavil nizsi rozpocet nez je jeho denni potencial (z duvodu neschopnosti uspokojovat poptavku) nemuzu byt nejak znevyhodnen?
Marek Prokop
Profil
pokud bych nastavil nizsi rozpocet nez je jeho denni potencial (z duvodu neschopnosti uspokojovat poptavku) nemuzu byt nejak znevyhodnen?

Budete znevýhodněn zbytečně vysokou cenou za klik a možná i trochu nižším konverzním poměrem, protože opakovaně hledající uživatelé Vás nemusí znovu najít. Potřebujete-li tedy kvůli neschopnosti uspokojit poptávku kampaň trochu utlumit, je lepší snížit ceny za kliky, případně kampaň nebo její vybrané části dočasně pozastavit.
ninja
Profil
hybrid: Pokud si jeste jendou prectete vsechny (i sve) prispevky, mate myslim odpoved.

Proste nizky denni limit = mene zobrazeni = mene prokliku = mene konverzi = mensi obrat.

Ty rovnitka nejsou zcela presna, muze dojit k drobnym odchylkam, zvlaste u malych cisel.

Obavate-li se opravdu velkeho prilivu objednavek, je lepsi snizit cenu za proklik, jak pise Marek Prokop. Denni limit berte jako ochranu pred nepredpokladanou mimoradnou situaci.
hybrid
Profil *
Marek Prokop: diky za opet velmi trefnou odpoved :-)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: