Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
filio Profil * |
#1 · Zasláno: 22. 7. 2008, 12:41:03
Chtěl bych se zeptat jak nejlépe propagovat chatu v orlických horách jaký formát reklamy využít u jaké firmy?
|
||
lamka2 Profil |
#2 · Zasláno: 22. 7. 2008, 12:42:34
mna dost zaujalo ked som siel na lanovke a pod nou pod velky napis WWW.DAJAKA_ADRESA.SK
|
||
filio Profil * |
#3 · Zasláno: 23. 7. 2008, 02:19:52
Myslel jsem internetovou reklamu, ale i tak diky za typ.
|
||
vydrus Profil |
#4 · Zasláno: 23. 7. 2008, 07:51:28
filio
Vyzkoušel bych barevný banner s nějakým pěkným obrázkem... Ale ne s animací. |
||
Richi Profil |
#5 · Zasláno: 23. 7. 2008, 09:54:01
Asi bych doporučil PPC a u firmy, myslím že se jmenuje Google a ješte jedna byla, myslím že nějak jako Seznam nebo tak něco, a pak to PPC cílit na ty správne slova.
|
||
ninja Profil |
#6 · Zasláno: 23. 7. 2008, 11:11:07
filio: Chtěl bych se zeptat jak nejlépe propagovat chatu v orlických horách
Nejlepe tak, aby naklady na propagaci byly nizssi nez zisk diky nove ziskanym klientum. jaký formát reklamy využít u jaké firmy Ten ktery za nejmene penez privede nejvice zakazniku. Proste, ne? Vse ostatni je bez podrobnejsich znalosti pouze vesteni z kristalove koule. |
||
Marek Prokop Profil |
#7 · Zasláno: 23. 7. 2008, 11:59:39
PPC v AdWords a Skliku (jen hledání) by mělo být OK. Při přesném cílení to nebude drahé a na jednu chatu by to mělo stačit. Postupně můžete přidávat i SEO.
|
||
Časová prodleva: 2 roky
|
|||
PR Profil * |
#8 · Zasláno: 6. 9. 2010, 09:36:25
Kromě PPC se dá dost dobře použít rezervačních systémů a katalogů ubytování. Vlákno je sice již starší, ale od té doby se to asi dost pohnulo. PPC vám zajistí návštěvníky, ale ne objednávky, rezerváky ano : http://www.google.cz/search?hl=cs&source=hp&q=p%C5%99idat+hotel&cts=1283758534977&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
|
||
Časová prodleva: 13 let
|
0