Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Hybrid Profil * |
#1 · Zasláno: 18. 8. 2008, 14:48:48
Dobry den,
pomoci analytics merim konverze na jedne strance a nyni pridavam ppc (adwords). staci tyto ucty pouze jednim klikem propojit nebo musim / mel bych konverze merit i dalsim scriptem adwords? |
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 19. 8. 2008, 15:34:23
Stačí je propojit.
|
||
Hybrid Profil * |
#3 · Zasláno: 19. 8. 2008, 19:57:47
Dekuji. Jeste mam otazku ohledne statistik klicovych slov, z ktery se uzivatel pres ppc na stranku dostal. Do statistik jsou pocitany vyrazy, ktere uzivatel hledal nebo pouze typy shod, ktere inzerent v sestavach nastavil ?
|
||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 19. 8. 2008, 20:10:23
V Keywords jsou všechny konkrétní dotazy, které někdo hledal a proklikl se k vám. V Keyword Positions a v segmentaci kampaní na klíčová slova jsou jen klíčová slova definovaná v AdWords.
|
||
Hybrid Profil * |
#5 · Zasláno: 19. 8. 2008, 23:53:16
diky za odpovedi
|
||
Hybrid Profil * |
#6 · Zasláno: 20. 8. 2008, 00:01:28
jeste jeden maly dotaz - Keyword Positions prilis nerozumim - to jsou pozice inzeratu adwords na konkretni klicova slova? jestli ano, zda se mi, ze to prilis neodpovida realite
|
||
Marek Prokop Profil |
#7 · Zasláno: 20. 8. 2008, 22:40:47
Ano, report Keyword Positions ukazuji distribuci pozic inzerátu na konkrétní klíčová slova. Pokud se Vám zdá, že to neodpovídá realitě, zřejmě neberete v úvahu všechny možné kontexty (konkrétní fráze, jazyk, země), v jakých se může inzerát zobrazit. Také tam může mít Google chyby -- nebylo by to poprvé a naposled.
|
||
Časová prodleva: 16 let
|
0