Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Tomasds Profil |
#1 · Zasláno: 22. 10. 2008, 22:28:35
Příklad: http://www.cdr.cz/a/25386
V článku se náhodně vybere pár slov, která se zeleně dvojitě podtrhnou, přidá se k nim bublina a link na "související" adresu. Problém je s tím "související". Jde o článek o Windows 7. Mám podtrženo třeba: při - vede na web Sdružení rozhodců, s. r. o. nového - ČSOB služby pro občany, podnikatele, SME trh - ČESKÁ DISTRIBUČNÍ a.s.-distribuce letáků mam - LÉKÁRNA ARNIKA ČT s.r.o. Jestli někdo tomuhle říká "kontextová" reklama, tak zřejmě nechápe význam slova kontext. A já mám dotaz: má taková reklama z pohledu inzerentů smysl? Kdybych měl lékárnu a pak svou reklamu, za kterou jsem zaplatil, našel v článku o windows, v ten moment bych viděl rudě a celou kampaň bych zrušil. A neuspokojilo by mě ani to, že platím jen za kliknutí (což nevím, možná to tak je). Ale možná mi něco uniká a i podobná reklama smysl má. Co na to říkáte vy? |
||
ninja Profil |
#2 · Zasláno: 23. 10. 2008, 00:02:05
Tomasds: Spatne umisteni muze byt zpusobeno chybne nastavenou reklamni kampani zadavatelem, ne nedokonalosti algoritmu.
Osobne se domnivam ze tento typ reklamy nema moc velkou ucinnost. Pri velmi preciznim nastaveni kampane a optimalizovane cilove strance muze byt relativne uspesny. Osobni zkusenost s timto formatem nemam, tak nemohu presne posoudit. Jako uzivatele me tento typ reklamy velmi obtezuje. |
||
Miloš Profil |
#3 · Zasláno: 23. 10. 2008, 00:10:37
ninja
„Jako uzivatele me tento typ reklamy velmi obtezuje.“ Pořád přemýšlím, jak to blokovat jiným způsobem, než že na těch stránkách zakážu javascript. |
||
Tomasds Profil |
#4 · Zasláno: 23. 10. 2008, 00:28:24
ninja
chybne nastavenou reklamni kampani zadavatelem Zadavatelem? No já nevím co může zadavatel nastavovat, ale když se algoritmus chytá spojek, předložek a slov jako "nového", "mám" apod., tak usuzuju, že to zadavatel určitě nechtěl. |
||
Richi Profil |
#5 · Zasláno: 23. 10. 2008, 12:44:49
„Jestli někdo tomuhle říká "kontextová" reklama, tak zřejmě nechápe význam slova kontext. “
ono se to jen jako kontext propaguje, ve skutečnosti jde o to kdo na jaké slovo dá víc penez a ten se proste zobrazuje a je jedno v jakém článku je to slovo použito :-) „Ale možná mi něco uniká a i podobná reklama smysl má. Co na to říkáte vy?“ proč myslíš že ten systém má tak zoufale málo inzerentů? :-) |
||
Chamurappi Profil |
#6 · Zasláno: 23. 10. 2008, 13:18:34 · Upravil/a: Chamurappi
Reaguji na Tomasds:
Mezi inzerentem a inzerátem je mnoho prostředníků. Reklamní agentury žijí ve vlastním světě — mají upřímnou radost z provedení všech těch ohavností, které návštěvníky štvou. Nerozumějí, proč by někomu měl vadit patnáctimegový videobanner nebo pět tisíc náhodně poletujících barevných písmenek. Kontextová reklama je z jejich pohledu jen další úžasná hračka, kterou viděly na zahraničních serverech a kterou můžou za drobný příplatek prodávat svým stávajícím zákazníkům. Obsah stránky, kde je reklama, je naprosto irelevantní. Hlavní jsou přece ty krásné bubliny, co se objeví, když zvídavý čtenář najede na dvojitě podtržené zelené „kteří“ a pln příjemných pocitů si pomyslí „To je ale krásná bublina!“. Klienti utopí v reklamách miliony, provozovatelé webů dostanou dobře zaplaceno, všichni mají ohromnou radost. Vystřízlivění je bohužel v nedohlednu. |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0