Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
pogg Profil |
#1 · Zasláno: 30. 6. 2009, 16:59:03 · Upravil/a: pogg
Zdravím, mohl by mi prosím někdo polopatisticky :D vysvětlit jak to ten google počítá v Adsense(alespoň okrajově),
protože větší eCPM a proklik asi nená ůbec vliv na zisk. Už delší dobu mám podobné hodnoty: Na dvou kanálech je skoro stejný počet zobrazení, jeden kanál je zcela bez kliků a přesto mají oba kanály identické zisky. jak to že mají oba kanály stejně, Navíc to vypadá že mi dává i jen za zobrazení reklam.... Děkuji za reakce... |
||
Railbot Profil |
#2 · Zasláno: 30. 6. 2009, 17:03:03 · Upravil/a: Railbot
Já trochu odbočím - zveřejňovat údaje krom počtu prokliků a ceny je v rozporu s podmínkami.
|
||
pogg Profil |
#3 · Zasláno: 30. 6. 2009, 17:08:07
„Já trochu odbočím - zveřejňovat údaje krom počtu prokliků a ceny je v rozporu s podmínkami.“
Svatá pravda, v rozhořčení nad těmi hodnotami, jsem na to úplně zapoměl, snad tato věta, kterou jsem to nahradil není v rozporu a je stejně pochopitelná.... No když už jsme u toho, váš názor na tento problém??? |
||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 30. 6. 2009, 18:47:05
Inzerenti mohou v obsahové síti AdWords platit za klik nebo za zobrazení. Asi tedy máte část inzerentů, kteří platí za zobrazení.
|
||
pogg Profil |
#5 · Zasláno: 30. 6. 2009, 19:26:00
„Inzerenti mohou v obsahové síti AdWords platit za klik nebo za zobrazení. Asi tedy máte část inzerentů, kteří platí za zobrazení.“
Děkuji za odpověď to jsem nevěděl, že lze v Adword nastavit i cenu za zobrazení. |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0