Autor Zpráva
Karlík
Profil *
Dobry den,
prosim Vas o radu.. Vite prosim nekdo, jaka byva cílová míra konverze cesty ( zakoupeni zbozi na shopu ) u eshopu? Mame 45,41% cílová míra konverze cesty
coz mi pripada strasne malo..

Diky za pomoc
ninja
Profil
Co přesně míníte "cílovou mírou konverzí cesty"? A v jakém nástroji?

Pokud máte konverzní poměr (teda procento návštevníků, kteří dokončí objednávku) přes 45%, nezbývá než gratulovat. Průměr eshopů býva 1-4%.
Karlík
Profil *
Dobry vecer,
je to v Google Analytics - Sekce - Cíle - Vizualizace cesty - Cílová cesta ..

A tam je treba dnes, ze objednal zbozi zkouselo 10 lidi a 5 dokoncilo objednavku tudiz dnes 5 návštěvníci skončili | 50,00% cílová míra konverze cesty.. Vesmes je to tak kazdy den stejne, jem me se zda polovina nedokoncenych objednavek hodne.. v tehle vecech jsem laik, proto se tady mozna tak "trapne" ptam..

pochopil jste to dobre uz pred tim, co jsem myslel?, 1-4 % ?

Diky moc
tiso
Profil
ninja: - myslím že je tým myslené % ľudí, ktorý dokončia začatý nákup (majú niečo v košíku -> odoslanie objednávky).
Karlík
Profil *
Jasne, v tom pripade si rozumime :-)

Takze tech 50% je slusne cislo?
Marek Prokop
Profil
Karlíku, když nevíme, z čeho se ta cesta (normálně se tomu říká konverzní trychtýř) u vás skládá, nemůžeme odhadnout, je-li 50 % slušné číslo. Jaké kroky tam máte, záleží přeci jen na Vás. Navíc je objednávkový proces v každém e-shopu jiný a různé mohou být i důvody, proč ho uživatelé nedokončí.
Karlík
Profil *
Jiste, to chapu, ale kazdemu, kdo nejaky eshop ma jde o to, aby objednavka byla co nejjednoduzsi pro zakaznika a dokoncil ji..


Strucny popis "trychtyre" ktery ted tady vidim :

Údaje - 11
pak 11 - 5
6 (55%)
postoupeno na Objednávka
Objednávka
6
54,55% cílová míra konverze cesty

staci takhle?
Marek Prokop
Profil