Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
lukas.zidek Profil |
#1 · Zasláno: 2. 6. 2013, 23:13:06
Jak v eshopu zvýšit konverzní poměr - Internetové obchody dnes dosahují běžně konverze kolem 1 až 5 %. Jsou ale i takové, které mají konverzní poměr i několikrát vyšší. Je hezké pracovat s klientem, který má konverzní poměr kolem 15%. Říkáte si, že to je nereálné? Možná to tak vypadá, ale věřte mi, pracuji i s takovými eshopy. A je to práce jedna radost.
Jak psát na eshopu stránku „o nás“ - Jedna z důležitých stránek pro klienta je stránka „O nás“. Nic důležitějšího na eshopu být nemůže, protože jen tak se klient o Vás může něco dozvědět a může to být právě ten jazýček na pomyslných vahách, zda si vybere Váš eshop nebo půjde o e-shop dál. |
||
jenikkozak Profil |
#2 · Zasláno: 3. 6. 2013, 09:02:15
„V mnoho případech nemůžete s cenou hýbat. Ale můžete ji ukázat klientům hezky velkou a říci, že je to akční cena, můžete ukázat cenu před slevou, dokonce můžete ukázat výrobek i s konkurenční cenou (porovnáním).“
Prvním návrhem doporučuješ podvod. Můžeš se k tomu vyjádřit? Na ten e-shop s 15% konverzním poměrem jsem taky zvědavý. Můžeš přidat link? (Kdybys mi zapomněl do týdne odpovědět, tak tvůj příspěvek smažeme jako spam. Stejně jako jsme to zmákli loni, pamatuješ?) |
||
Sir Tom Profil |
#3 · Zasláno: 3. 6. 2013, 10:22:47
jenikkozak:
„Prvním návrhem doporučuješ podvod.“ Jak to myslíš? Já v tom podvodné chování nevidím... |
||
jenikkozak Profil |
#4 · Zasláno: 3. 6. 2013, 11:03:48
Myslím to tak, že akce nesmí být jen fiktivní. To se totiž i hlídá a trestá.
Svými otázkami hlavně sleduji, jestli se lukas.zidek náhodou znovu nespletl a nepokračuje se spamováním. |
||
Sir Tom Profil |
#5 · Zasláno: 3. 6. 2013, 14:24:59
jenikkozak:
„Myslím to tak, že akce nesmí být jen fiktivní.“ Tady je to dost sporný - nevím, jak to funguje (ani odkazovaný článek s tiskovou zprávou nic neosvětlil), ale domnívám se, že když nakoupím zboží za 30,-, tak pak jej můžu prodávat za jakoukoliv cenu např. za 60,- a klidně na to můžu nálepku, že se jedná o akční cenu. Ale třeba se mýlím a možné to není - nevím - odkazovaný článek pouze informuje o pochybení, ale neříká nic o pravidlech udělování akční nálepek. „se lukas.zidek náhodou znovu nespletl a nepokračuje se spamováním“ Já si myslím, že spamuje... |
||
jenikkozak Profil |
#6 · Zasláno: 3. 6. 2013, 15:25:33
S prosbou o stručnou odpověď na otázku, co porušuje obchodník, který jako zlevněné označí zboží, které nebylo zlevněno, jsem se obrátil na právníka. Zde máš jeho odpověď:
„Záleží samozřejmě na okolnostech a intenzitě. Z hlediska soukromoprávního (nároky jiných soutěžitelů či spotřebitelů) se může jednat o některou ze skutkových podstat nekalé soutěže, jak jsou definovány v obchodním zákoníku. Z hlediska veřejnoprávního (nárok státu na pokutu) může jít o porušení zákona o ochraně spotřebitele; zde zejm. § 12 odst. 2 písm. d). Spojení "akční cena" nutně vyvolává zdání, že jde o cenu nižší než jinde či jindy.“ „Tady je to dost sporný - nevím, jak to funguje“ Protiřečíš si. Když nevíš, jak to funguje, nemůžeš (nebo neměl bys) to označit za sporné. ;-) Každopádně další právní problematiku budeš muset nejspíš řešit jinde než na diskusi o webdesignu. |
||
Sir Tom Profil |
#7 · Zasláno: 4. 6. 2013, 10:14:16
jenikkozak:
Je to sporné, páč právo si může každý vykládat po svém a zrovna v tomto případě to vypadá na širší pojetí významu. Záleží, jak to který právník dokáže uchopit a vyargumentovat. Možná ale existuje nějaký precedens, který by už toto řešil... Škoda, že se nevyjadřuje lukas.zidek. Jeho neaktivita evidentně nahrává tomu, že se jedná o spam... |
||
Joker Profil |
#8 · Zasláno: 4. 6. 2013, 11:07:02
jenikkozak:
„Spojení "akční cena" nutně vyvolává zdání, že jde o cenu nižší než jinde či jindy.“ Jde ovšem argumentovat, že „akční cena“ může být i pokud je plánováno ji zvýšit až po skončení akce. Sir Tom: „domnívám se, že když nakoupím zboží za 30,-, tak pak jej můžu prodávat za jakoukoliv cenu např. za 60,- a klidně na to můžu nálepku, že se jedná o akční cenu.“ Potud v pořádku (když to někdo za tu cenu koupí). Ale prodávat pak stále za 60 a napsat „Původní cena 120, sleva 50%“ je klamání spotřebitele. |
||
Sir Tom Profil |
#9 · Zasláno: 4. 6. 2013, 12:00:40
Joker:
„Ale prodávat pak stále za 60 a napsat ‚Původní cena 120, sleva 50%‘ je klamání spotřebitele.“ Souhlasím, nicméně (ad absordum) je možné před aplikací slevy zboží zdražit na 120,- (na jeden den např.) a pak jej s velkou slávou olepit značkami 50% sleva. |
||
ts_istudio Profil |
#10 · Zasláno: 4. 6. 2013, 12:39:40
lukas.zidek je určitě spokojen s tím, jak mu to vlákno žije :)
|
||
Sir Tom Profil |
#11 · Zasláno: 4. 6. 2013, 14:48:43
ts_istudio:
„lukas.zidek je určitě spokojen s tím, jak mu to vlákno žije :)“ Mohl by určitě alespoň reagovat a udělat zde osvětu. :) |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0