Autor Zpráva
lukas.zidek
Profil
Jak v eshopu zvýšit konverzní poměr - Internetové obchody dnes dosahují běžně konverze kolem 1 až 5 %. Jsou ale i takové, které mají konverzní poměr i několikrát vyšší. Je hezké pracovat s klientem, který má konverzní poměr kolem 15%. Říkáte si, že to je nereálné? Možná to tak vypadá, ale věřte mi, pracuji i s takovými eshopy. A je to práce jedna radost.

Jak psát na eshopu stránku „o nás“ - Jedna z důležitých stránek pro klienta je stránka „O nás“. Nic důležitějšího na eshopu být nemůže, protože jen tak se klient o Vás může něco dozvědět a může to být právě ten jazýček na pomyslných vahách, zda si vybere Váš eshop nebo půjde o e-shop dál.
jenikkozak
Profil
„V mnoho případech nemůžete s cenou hýbat. Ale můžete ji ukázat klientům hezky velkou a říci, že je to akční cena, můžete ukázat cenu před slevou, dokonce můžete ukázat výrobek i s konkurenční cenou (porovnáním).“
Prvním návrhem doporučuješ podvod. Můžeš se k tomu vyjádřit?
Na ten e-shop s 15% konverzním poměrem jsem taky zvědavý. Můžeš přidat link?

(Kdybys mi zapomněl do týdne odpovědět, tak tvůj příspěvek smažeme jako spam. Stejně jako jsme to zmákli loni, pamatuješ?)
Sir Tom
Profil
jenikkozak:
Prvním návrhem doporučuješ podvod.
Jak to myslíš? Já v tom podvodné chování nevidím...
jenikkozak
Profil
Myslím to tak, že akce nesmí být jen fiktivní. To se totiž i hlídá a trestá.

Svými otázkami hlavně sleduji, jestli se lukas.zidek náhodou znovu nespletl a nepokračuje se spamováním.
Sir Tom
Profil
jenikkozak:
Myslím to tak, že akce nesmí být jen fiktivní.
Tady je to dost sporný - nevím, jak to funguje (ani odkazovaný článek s tiskovou zprávou nic neosvětlil), ale domnívám se, že když nakoupím zboží za 30,-, tak pak jej můžu prodávat za jakoukoliv cenu např. za 60,- a klidně na to můžu nálepku, že se jedná o akční cenu. Ale třeba se mýlím a možné to není - nevím - odkazovaný článek pouze informuje o pochybení, ale neříká nic o pravidlech udělování akční nálepek.

se lukas.zidek náhodou znovu nespletl a nepokračuje se spamováním
Já si myslím, že spamuje...
jenikkozak
Profil
S prosbou o stručnou odpověď na otázku, co porušuje obchodník, který jako zlevněné označí zboží, které nebylo zlevněno, jsem se obrátil na právníka. Zde máš jeho odpověď:
„Záleží samozřejmě na okolnostech a intenzitě. Z hlediska soukromoprávního (nároky jiných soutěžitelů či spotřebitelů) se může jednat o některou ze skutkových podstat nekalé soutěže, jak jsou definovány v obchodním zákoníku. Z hlediska veřejnoprávního (nárok státu na pokutu) může jít o porušení zákona o ochraně spotřebitele; zde zejm. § 12 odst. 2 písm. d). Spojení "akční cena" nutně vyvolává zdání, že jde o cenu nižší než jinde či jindy.“

Tady je to dost sporný - nevím, jak to funguje
Protiřečíš si. Když nevíš, jak to funguje, nemůžeš (nebo neměl bys) to označit za sporné. ;-)
Každopádně další právní problematiku budeš muset nejspíš řešit jinde než na diskusi o webdesignu.
Sir Tom
Profil
jenikkozak:
Je to sporné, páč právo si může každý vykládat po svém a zrovna v tomto případě to vypadá na širší pojetí významu. Záleží, jak to který právník dokáže uchopit a vyargumentovat. Možná ale existuje nějaký precedens, který by už toto řešil...

Škoda, že se nevyjadřuje lukas.zidek. Jeho neaktivita evidentně nahrává tomu, že se jedná o spam...
Joker
Profil
jenikkozak:
Spojení "akční cena" nutně vyvolává zdání, že jde o cenu nižší než jinde či jindy.
Jde ovšem argumentovat, že „akční cena“ může být i pokud je plánováno ji zvýšit až po skončení akce.

Sir Tom:
domnívám se, že když nakoupím zboží za 30,-, tak pak jej můžu prodávat za jakoukoliv cenu např. za 60,- a klidně na to můžu nálepku, že se jedná o akční cenu.
Potud v pořádku (když to někdo za tu cenu koupí).
Ale prodávat pak stále za 60 a napsat „Původní cena 120, sleva 50%“ je klamání spotřebitele.
Sir Tom
Profil
Joker:
Ale prodávat pak stále za 60 a napsat ‚Původní cena 120, sleva 50%‘ je klamání spotřebitele.
Souhlasím, nicméně (ad absordum) je možné před aplikací slevy zboží zdražit na 120,- (na jeden den např.) a pak jej s velkou slávou olepit značkami 50% sleva.
ts_istudio
Profil
lukas.zidek je určitě spokojen s tím, jak mu to vlákno žije :)
Sir Tom
Profil
ts_istudio:
lukas.zidek je určitě spokojen s tím, jak mu to vlákno žije :)
Mohl by určitě alespoň reagovat a udělat zde osvětu. :)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0