Autor Zpráva
Snipo
Profil
Čaute,
už nejako odmalička ma zaujímali webstránky. Už dávnejšie som si kúpil knihu HTML a CSS, mal som asi 12 rokov, odvtedy sa tomu venujem. Teraz si myslím že HTML a CSS mám celkom zmáknuté, nehovorím že som odborník. No, ale už mám 16 a asi aj nastal čas kedy sa posunúť ďalej (myslím tým PHP/MySQL). No nejako neviem odkiaľ sa učiť. Bratranec mi daroval knihu PHP5 a MySQL5 (Michael Kofler, Oggl) od CPRESS. Začal som si to čítať, no je to nejaké moc hrrr. Ono sa aj na začiatku píše, že sa predpokladá skúsenosť s nejakým programovacím jazykom, čo ja nemám. Proste som sa zasekol niekde na začiatku knihy, kde nechápem prečo to tak funguje, ako to funguje, načo to použiť... K dispozícií mám aj knihu C++ bez předchozích znalostí. Myslíte, že keď sa pustím do tejto knihy, ľahšie pochopím potom to PHP, MySQL? Alebo odporučiť nejakú inú knihu, jedinú čo som našiel je PHP a MySQL bez před........ No ale nikde ju nemajú na sklade (Ak by ste mali niekde túto knihu zapatrošenú, kľudne by som ju aj kúpil). A v angličtine knihu nechcem. Základy síce mám, ale v takýchto knihách je asi dôležité poriadne pochopiť daný text...
anonymníí
Profil *
Snipo:
A nenapadlo tě třeba, že než přibírat další jazyky, když neumíš pořádně ani jeden, je zbytečné? Kde se lidech bere představa, že čím více programovacíchPznačkovacích jazyků, tím více kůl? Není lepší umět něco pořádně, než spoustu napůl? Proč se nenaučíš kódovat a nenajdeš si nějakou práci v tomto oboru? Třeba?
Joker
Profil
Snipo:
Jak píše anonymníí, při první komplikaci se na to vykašlat a začít se učit jiný jazyk není dobrá taktika.

Kdyžtak třeba by pomohl Základní kurz na Péhápku?
Sice ho ještě velká část chybí, ale ten úplný začátek je tam popsaný a chybí hlavně bližší popisy jednotlivých jazykových konstrukcí, které budou snad uspokojivě zpracované i v té knížce.
peta
Profil
Snipo: To chce rozdilny pristup.
Html a css je o vytvareni vzhledu.
Js s timto vzhledem umi pracovat.