Autor Zpráva
Xylinder
Profil *
Pokud si někdo chcete přečíst dobrou knihu o designování stránek - vlastně nejen stránek, týká se obecně interakce uživatel - software, doporučuji knihu Interaction Design: beyond human-computer interaction, Preece, Rogers, Sharp, 2002, John Wiley&son Inc. Já na ni narazil při studiích ve švédsku a je podle mě přístupná většině stávajících i budoucích designerů. Nevím, jestli je česky, hádám, že ne, ale použitá angličtina patří mezi tu čtivější.
Filips
Profil
No jo, ale uvaž, že někteří lidé třeba moc anglicky neumí. Já třeba nejsem odborník, ale nějakou knihu bych zvládl přečíst. Tak příště by bylo lepší pohledat jestli je kniha česky.

Filips
simka00
Profil
Xylinder
mohl bys prosím nějak blíže přiblížit její obsah?
Godson7
Profil
Xylinder:
a) nelíbí se mi, že lidé často používají slovo design a z 95% myslí grafiku, layout nebo uživatelské rozhraní. Design je engine :-) UML diagramy popisující funkčnost a vlastnosti programu. Když už design tak uvést "grafický design"...
b) já bych doporučil knihu About Face 2.0 (taky v angličtině)
c) já studoval taky ve Švédsku - Vaxjo :-) kontaktuj mě na godson7(zavinac)centrum.cz pokecáme :-)
Godson7
Profil
tech 95% myslim tady na foru, staci se mrknout vedle do rubriky zhodnocení webu, samý design :-/
habendorf
Profil
Design je engine :-)

Design je návrh.
quinux
Profil
Godson7
Ve chvíli, kdy jsi napsal grafický design ti mělo cvaknout, že slovo design je spíše všeobecný pojem a záleží na kontextu jak jej budeš chápat.
Godson7
Profil
habendorf: bez komentáře, nepochopil jsi o co jsem se snažil.

quinux: já to chápu jako UML diagramy (apod.), ostatní to chápou jako vzhled stránky. Pokud budu shánět web designera, tak hrozí velké nedorozumění. Web designer vs. grafik (!). Pojmy by se měli chápat všeobecně ať je jasno o čem je řeč, kord když jde o programování a vývoj sw.... je to můj názor nikomu ho nevnucuji (pokud s nim nespolupracuji).
quinux
Profil
Godson7