Autor Zpráva
Luker
Profil *
Zdravím, prošel jsem si tady několik témat a vybral si 3 favority. Kterou z těch knih bych si měl pořídit? Je to tedy pro začátečníka.
PHP a MySQL bez předchozích znalostí
PHP 5 a MySQL 5
Velká kniha PHP a MySQL 5
Darkweaver
Profil
Ahoj. Já jsem začínal s "PHP a MySQL bez předchozích znalostí" a potom jsem si dokoupil i "Velká kniha PHP a MySQL 5" a nemůžu si je vynachválit =D
denCo
Profil
radim Mistrovstvi v PHP5... je tazke sa na zaciatku trosku zorientovat ale je to najlepsia php5 kniha aka je, lebo ju pisali sami autory ktory vymysleli php5
Slim12
Profil *
Ja tet momentalne studuju PHP a MySQL bez předchozích znalostí je to vyborna kniha pro zacatek a pak sy myslim koupit PHP 5 a MySQL 5
pEeLL
Profil
Luker
U znameho jsem ted videl par videi z php video tutorialu lynda.com. a rozhodne bych doporucil kazdemu kdo zvlada zaklady anglictiny. prislo mi to lepsi nez kniha.
function moje_jmeno()
Profil *
Určite tu první, je perfektná, mám z ní základy ;).
MCKAY
Profil
Já jsem začínal s dvoumi knihami:

PHP a MySQL bez předchozích znalostí - Od Ponkráce, sice popisuje nejvyšší verzi, ale pro začátek to není dobrý. Dost lidí začíná s php a mysql na freehostingách, kde nemají povolenou verzi pět a využítí připojení k databázi pomocí mysqlI_connect(); s více parametrama než u php a mysql verze 4 zamotá začátečníkovi hlavu.

Proto spíše doporučuji od Lacka
PHP 5 a MySQL 5

Taková zelená. V ní se připojujete pomocí mysql_connect(); a mysql_select_db(); ale POZOR!! V knize je uvedena funkce pro připojení kterou si uložíte do souboru Otevridb.inc. Tudíš si to může každý přečíst. Tedy každý, kdo má takový prográmek, nebo zná techniku, jak prohlížet adresáře ostatních webů. Touto malou chybou jsem přišel o svůj první webík. Opravíte to jednoduše, přepište koncovku na *.php, potom už by to mělo být v pořádku.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

 

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: