Autor Zpráva
drvaca
Profil
Dobrý den,
mám číslo u O2 , a do e-mailové schránky jsem dal že chci přesměrovat e-maily na +420xxxxxxxxx@sms.eurotel.cz a kopii ponechat na serveru. Funguje to tak, že když mi příjde nový e-mail, tak mi příjde na mobil začátek toho e-mailu (prvních 60 znaků myslim že O2 podporuje).
Jedna známá by to chtěla také, ale má Vodafone. Jak to nastavit u ní?


A ještě zadruhé, to jsem sice nechtěl původně nechtěl řešit,už to je půl roku co to chtěl taky jeden člověk s T-mobilem , tak jsem si to vygooglil a našlo mi že by mělo fungovat +420xxxxxxxxx@sms.paegas.cz . Proč nefunguje, a co mám udělat, aby fungovalo? Děkuji
gyoja
Profil
T-Mobile: Paegas je už drahně let docela chcíplý kůň, proto ani nemůže fungovat sms.paegas.cz ;-). Je nutno mít založený účet na T-Zones a na e-mailovou adresu ve tvaru uzivatelskejmeno@t-zones.cz si nechat posílat kopii e-mailu a nechat si z T-Zones webového rozhraní posílat SMS upozornění. Je tam více možností nastavení. Mezi jinými je tam i možnost po odeslání SMS ten e-mail smáznout, takže schránka zůstává čistá a jen posílá ty informační SMS.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zvažte, zda se neobrátit na specializované fórum, toto se zabývá především webovou problematikou.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: