Autor Zpráva
Meldo
Ake su minimalne systemove požiadavky na linux Mandrake 10.1?

skusal som instalovat na P II - 233, 128 mb ram, 6,4 gb hdd. Nainštaloval som to ale nepodarilo sa mi to rozbehnut. Pritom Win XP mi tam išlo vpohode.

p.s. v linuxe som začiatočník.
radimh
Grafické rozhraní potřebuje minimálně 1 Ghz. Na tvém počítači s 233 mhz rozběháš maximálně tak starší SuSE Linux 6. 4.
thingwath
S tímhle se už něco provozovat dá, až zase tak nepoužitelná šunka to není. I když bude lepší spokojit se s něčím lehčím (v otázce desktopových prostředí).

Nejspíš si ztroskotal na něčem jiném než požadavcích, jasnovidec ale nejsem :-)

radimh

Nesmysl.
szucs
V manuali sa pise ze uz od 750 Mhz mat nebudete problem s vykonom,samozrejme zavisi to od desktopoveho manazera, urcite nedoporucujem GNOME ani KDE sa slabsi stroj, ale napriklad XFCE
halogan
Presne jak pisi thingwath a szucs (chlapci, bezva nicky na vyslovnost :D), Gnome a KDE nejsou ani pro stredne rychle stroje (neberte me za slovo prosim) :) XFCE pouzivam na mem stroji (2GHz, 256 RAM), protoze na Gnome se ucpavala RAMka a KDE se mi nelibi. Pro takovy stroj bych doporucil spis Fluxbox nebo fvwm.
thingwath
Neříkej, že mě nedokážeš vyslovit.
halogan
thingwath - jej, blbe sem se vyjadril, vysloveni jde v pohode, ale zapamatovani pismenosledu je horsi.
Kajman
Profil *
Na P233MMX s 80MB paměti s podobným hdd mám debiana sarge, ale naštěstí se moc nezapíná... přeci jenom té paměti není zrovna moc. Na práci to není, ale firefox či psi to zvládne :-) Tuším, že tam je teď icewm.
radimh
S tímhle se už něco provozovat dá, až zase tak nepoužitelná šunka to není. I když bude lepší spokojit se s něčím lehčím (v otázce desktopových prostředí).

To bych chtěl vědět jak. Já to na podobném počítači nerozchodil.
thingwath
To bych chtěl vědět jak. Já to na podobném počítači nerozchodil.