Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
dmfzd Profil |
#1 · Zasláno: 26. 10. 2010, 14:44:32
Dobrý den,
mám e-mail, který se snažím zprovoznit v MS Outlooku. Všude to funguje bez problémů, jen na naší domácí wifi nelze e-maily odesílat, jen přijímat. Je možné, že náš domácí modem nepodporuje smtp, nebo je to nějakým nastavením? předem Děkuji |
||
quiet_user Profil |
#2 · Zasláno: 26. 10. 2010, 16:19:37 · Upravil/a: quiet_user
Dělá to potíže více lidem, myslim, že se to už někde řešilo:
http://forum.zive.cz/viewtopic.php?p=1143003 http://www.t-mobile.cz/web/integrovanesluzby/pece-o-zakazniky/pruvodce-instalaci-adsl-modemu-2/nastaveni-postovniho-klienta-outlook-express snad Ti to pomůže. :-) |
||
Davex Profil |
#3 · Zasláno: 26. 10. 2010, 18:14:43
dmfzd:
U některých ISP se musí pro odesílání e-mailů používat SMTP server poskytovatele. Viz třeba UPC: FAQ: Nefunguje mi pošta. |
||
dmfzd Profil |
#4 · Zasláno: 27. 10. 2010, 11:55:26
Davex:
Mě ale e-maily fungují bezproblémově na každém připojení, kromě toho domácího. Když se připojím doma, odesílání pošty se nedaří. SMTP mám tedy nastavené správně, když to všude funguje. Když chci doma odesílat e-maily, vždy se musím připojit pomocí mobilního připojení od t-mobile - to je trochu nepříjemnost. quiet_user: Mám dojem, že na tomto fóru neřeší to, že by emaily fungovali všude, jenom ne na jednom konkrétním připojení. Myslel jsem, jestli to nemůže být nastavením routeru, nebo musíme koupit jiný, který toto umožňuje. |
||
Joker Profil |
#5 · Zasláno: 27. 10. 2010, 12:39:40
dmfzd:
„Mě ale e-maily fungují bezproblémově na každém připojení, kromě toho domácího. Když se připojím doma, odesílání pošty se nedaří. SMTP mám tedy nastavené správně“ Ten závěr nevyplývá z těch prvních dvou vět. Že dané nastavení funguje u jiných poskytovatelů neznamená, že funguje i u tohohle. |
||
Bubák Profil |
#6 · Zasláno: 27. 10. 2010, 13:02:21
Zkus Se zamyslet nad tím, co napsal Davex:
„U některých ISP se musí pro odesílání e-mailů používat SMTP server poskytovatele.“ A odpověz si na otázku, která vyplývá z konstatování „Mě ale e-maily fungují bezproblémově na každém připojení, kromě toho domácího.“. Máš při "domácím připojení" stejného poskytovatele internetu? Poskytovatelé internetu zpravidla mají na svých stránkách, jak nastavit připojení k internetu včetně mailového klienta. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0