Autor Zpráva
Marcel
Profil *
Zdravím vás.

Předem bych chtěl říci, že s prací na počítači jsem jen mírně pokročilý, nejsem programátor a ve visualu neumím ani čárku.

A teď k problému:
ve svém zaměstnání často používám v excelu horní/dolní index. Jelikož tyto indexy nejsou "vytažené" někde na pásu karet, musím na to klasickou cestou (označit text » pravým » ...). Hledám zkrátka jednodušší způsob, co by mi ušetřil čas. Pokud víte o něčem lepším, dejte mi prosím vědět.

Díky

P.S. Měl jsem jeden skript.xls (»do složky XLSTART) -na požádání mohu uploadnout- který mi dal kamarád. Tento skript funguje bezvadně, nicméně při otevírání dokumentu v office 2007 otevře "prázdný excel", bez požadovaného dokumentu. Pod touto "vrstvou" je zobrazený požadovaný dokument, ovšem zobrazí se až po nějaké manipulaci s vrstvou první (např. minimalizace a následná maximalizace). Pak se požadovaný dokument dostane "navrch". Zavírání dokumentu se taktéž musí nadvakrát (jednou zavřít "prázdný excel" a jednou požadovaný dokument). Možná to ani nebude skriptem ale nastavením excelu.

V office 2003 & 2010 funguje bez problémů, odzkoušeno na více pc.
Marek88
Profil
Tak si ty indexy na ten pás ikonek vytáhni, ne...? Kliknou pravym na pás a "upravit" nebo "vlastní" nebo tak něco...
Marcel
Profil *
A víš jak? Nikde jsem to nenašel. Budu rád, když mi napíšeš cestu. (používám office 2007, každ. i kdyby jsi neměl mou verzi office, přesto budu rád, když mi napíšeš cestu i pro jinou verzi)
karas
Profil *
Ahoj vsem,
trosku taky s tim v 2007 bojuju, ato s excelem makam tak 15let :)) resim to tak, ze to nekde najdu na netu v textu a zkopiruju do bunky ;) pote jiz jen upravim format pisma. btw. 2 Marek88: opravdu to tam neni (nebo alespon jsem to nenasel) - takhle to slo delat ve starsich verzich...
Karas
karas
Profil *
2 Marcel: http://cs.wikipedia.org/wiki/Metr_%C4%8Dtvere%C4%8Dn%C3%AD :) oznacit a zkopirovat :)
Marcel
Profil *