Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
ybznek Profil |
#1 · Zasláno: 1. 9. 2011, 18:15:44
Ahoj, kdysi mi přišel mail, kde jsem musel potvrdit přijetí/přečtení. Nikdy jindy jsem se s tím nesetkal.
Jak se dá tento požadavek nastavit pod Gmail / Thunderbird? Abych věděl, zda si adresát email přečetl? |
||
Davex Profil |
#2 · Zasláno: 1. 9. 2011, 20:50:11
V Thunderbirdu při psaní nové zprávy v nabídce Možnosti » Potvrzení o přečtení. Při psaní e-mailu v Gmailu potvrzení zapnout nejde.
Bude to fungovat pouze v případě, kdy to podporuje poštovní klient příjemce a někdy to musí příjemce schválit. |
||
Časová prodleva: 2 roky
|
|||
Magistr Profil * |
#3 · Zasláno: 26. 9. 2013, 17:36:01 · Upravil/a: Magistr
Posílám ze Seznamu emaily na gmail a nikdy se mi nevrátilo potvrzení o přečtení, ačkoliv jsem ho zadal. Proč potvrzení o přečtení nefunguje v gmailu?
Davex: „Gmailu potvrzení zapnout nejde“ Proč gmail nepodporuje potvrzení o přečtení - je to užitečná funkce. - mb - |
||
LudekBrno Profil |
#4 · Zasláno: 26. 9. 2013, 20:53:54
Magistr:
Protože do Gmailu většina lidí přistupuje přes weboví rozhraní, kde se příjemci požadavek na potvrzení přečtení vůbec nezobrazí. Ani aplikace gmail v androidu ho nezobrazuje. A abych pravdu řekl, tak i když používám v počítači na čtení pošty klienta, který žádost o odeslání potvrzení přečtení zobrazuje, tak vždycky zásadně klikám, že potvrzení odeslat nechci. Nikomu není nic do toho, kdy jsem mail přečetl a odpovím mu až sám budu chtít :-) Takže obecně na to potvrzení se nedá spoléhat, protože spoustě lidí se vůbec žádost o jeho odeslání vůbec nezobrazí a část lidí ho prostě zahodí a nepotvrdí. |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0