Autor Zpráva
mafos
Profil
Dobrý den,

na dropbox jsem si zazálohoval některé složky. Ale asi jsem si to představoval trochu jinak. Myslel jsem, že dropbox sám zjištuje, jestli se v těch složkách něco nezměnilo a aktualizuje si je. Ale ono se tak neděje. Z mobilu se tam vše nahrává po připojení na WiFi, ale z PC ne. Nevíte zde se toto dá nějak nastavit?

Děkuji
Joker
Profil
mafos:
Ale asi jsem si to představoval trochu jinak.
Ano, je to trochu jinak:
Dropbox má jeden adresář, ze kterého se synchronizují soubory. To co chcete synchronizovat nahrajete do toho „Dropbox“ adresáře (případně jestli už všechno co chcete synchronizovat máte na jednom jiném místě, můžete Dropbox nasměrovat tam). Jakékoliv změny se pak taky stahují „do Dropboxu“.

Doplnění:
Je ale možné synchronizovat i adresář mimo Dropbox tak, že se „do Dopboxu“ vloží odkaz na něj (ve Windows zástupce).
mafos
Profil
Teď tomu asi pořádně nerozumím. V PC mám někde v dokumentech adresář dropbox (mám ho dole u hodin takovou ikonku) a tam jsem si nahrál (zkopíroval) všechny složky co jsem chtěl mít na dropboxu a myslel jsem si, že se samy budou aktualizovat. Takže ne? Jak tedy jinak to mám udělat? Všechno co tam mám je vidět na netu, z mobilu apod., ale neaktualizuje se to a ty složky jsou pořád 14 dní staré jako předtím. Přitom tam svítí zelená ikonka že jako to je aktuální.
Joker
Profil
mafos:
Aha.
Tak jestli to je udělané takhle, mělo by to fungovat.
A konkrétně u souborů jsou zelené ikonky, že jsou aktuální? Když nějaký soubor změníte, dělá Dropbox něco? (nejdřív by se u souboru měla objevit taková modrá ikonka se šipkami, jako že čeká na synchronizaci, pak začne Dropbox synchronizovat a pak se ikonka změní na zelenou).

Ještě mě napadá, není třeba omylem každý z těch počítačů napojený na jiný Dropbox účet?
Když zkontrolujete k jakému účtu se Dropbox připojuje a pak se na ten účet přihlásíte na webu, jsou tam soubory správně?
mafos
Profil
Joker:
A konkrétně u souborů jsou zelené ikonky, že jsou aktuální?
Úplně u všech souborů jsou zelené ikonky :-( Ale aktuální nejsou.

Když nějaký soubor změníte, dělá Dropbox něco?
Když něco změním v PC tak se nestane vůbec nic. Stále jsou v dropboxu staré verze (to se objevilo jen poprvé když jsem tam ty soubory nahrával)

eště mě napadá, není třeba omylem každý z těch počítačů napojený na jiný Dropbox účet?
Synchronizuji akorát jedno PC a jeden mobil a oba jsou na stejném účtu.

Když zkontrolujete k jakému účtu se Dropbox připojuje a pak se na ten účet přihlásíte na webu, jsou tam soubory správně?
Starý verze i tam :-(

Mohlo by třeba pomoct znovu dropbox nainstalovat? Nebo vymazat a zase zpátky nahrát tu složku? Radši se ptám než to udělám, protože je toho několik GB a nechce se mi na to zase čekat.

Děkuji
Joker
Profil
mafos:
Takže vůbec není spojení s tím vzdáleným úložištěm?
Ani když se jinde nahraje nový soubor, tak se v počítači nestáhne?

Ještě bych se zkusil podívat v nastavení Dropboxu na webu na Security a My Devices, jestli tam ten počítač je a kdy byla poslední aktivita (pozn.: Jen připojení se ale asi nepočítá jako aktivita, protože i u počítače připojeného k Dropboxu dneska mi to píše „about a week ago“).

Nebo ještě prolézt nastavení v té PC aplikaci, jestli tam není něco zajímavého. A zkontrolovat verzi, jestli není moc zastaralá.

Mohlo by třeba pomoct znovu dropbox nainstalovat? Nebo vymazat a zase zpátky nahrát tu složku?
To bych asi zkusil odpojit Dropbox, odinstalovat tu aplikaci, smazat adresář a pak to celé znovu nainstalovat a sledovat, jestli to stáhne soubory.
mafos
Profil
Joker:
Ani když se jinde nahraje nový soubor, tak se v počítači nestáhne?
Jo pokud mobil nahraje fotku tak mi to dropbox v PC oznámí, že se tam nahráli nové fotky.

jestli tam ten počítač je a kdy byla poslední aktivita
about a day ago

A zkontrolovat verzi, jestli není moc zastaralá.
2.0.26 tedy to nejaktuálnější

To bych asi zkusil odpojit Dropbox, odinstalovat tu aplikaci, smazat adresář a pak to celé znovu nainstalovat a sledovat, jestli to stáhne soubory.
Asi to bude jediné řešení.
Plaváček
Profil
mafos:

Je tu ještě i jiné řešení, pokud nelpíš na Dropboxu. Já třeba se s ním nikdy nesžil, tak jsem zkusil http://www.copy.com, a jsem spokojen. Jednak je v základu víc prostoru, a druhak se mi všechno pěkně synchronizuje a bez problémů (čtyři počítače a nějaké ty mobilní bazmeky).
mafos
Profil
Jsem právě dostal k mobilu prostor na dropboxu jako dárek, tak tam mám poměrně slušnýho místa. Jinak bych asi na něm úplně netrval. Ale mrknu i na ten Tvůj server a třeba to změním.

Díky
merapi
Profil *
ahoj,měla jsem účet na dropboxu pak jsem ho uplne odinstalovala a vymazala všechny uložené věci. Dají se ještě tyto data nějakým způsobem obnovit?? Je to dost důležité. Děkuji za odpověd. M
Joker
Profil
merapi:
Nejsou ještě přímo na Dropboxu? Nebo ten účet už je taky zrušený? V tom případě asi smůla.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zvažte, zda se neobrátit na specializované fórum, toto se zabývá především webovou problematikou.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0