Autor Zpráva
bojars
Profil
Zdravím Vás.

Mám takýto problém(-ik):
Mám Olympusom natočené video vo formáte "mov" a potreboval by som ho skonvertovať do nejakého formátu, ktorý podporuje Windovs Media Player v štandardnej inštalácii pre Windows 2000, to znamená, že nijaké "Update" playeru, alebo iný player nepripadá v tomto prípade do úvahy... potrebujem to k prezentácii.
Nemáte, prosím Vás, náhodou typ na nejaký soft, ktorý to zvládne???

Ďakujem.
habendorf
Profil
Takovej ostřílenej pardál...

http://www.google.com/search?hl=cs&q=mov2avi&lr=
Mistr
Profil
Takovej ostřílenej pardál...
To mluvíš, resp. píšeš o sobě? :-)
habendorf
Profil
Ne, o bojarsovi :o)
Mistr
Profil
habendorf
Já vím, jen jsem si rejpnul. :-) Ale myslím, že bys takhle klidně mohl mluvit i o sobě. Proč ta nemístná skromnost?
habendorf
Profil
Mistr: Protože jsem vpodstatě začátečník a moc do toho nevidím, tak do toho aspoň kafrám :o)
Ale jsme krapet OT.
Radek Hrabůvka
Profil
http://www.slunecnice.cz/product/Mov2avi/
bojars
Profil
Ďakujem.

Skúsil som to... fachalo to na troch kompoch a štyroch CD ROM-kách pod W-98, W-2000, W-XP.

Pre tých, čo to budú (náhodou) potrebovať:

Takže riešenie je mov2avi. Vo W98 to ide v DOS-ovskom okne.
Má to ten "háčik", že musíte mať na kompe QuickTime Player, potrebuje od neho nejaký "*.dll" súbor. Konverzia aj s prípravou mi zabrala tri hodiny (originál bol 450 MB súbor).

Takovej ostřílenej pardál...

Nechcel som ísť na to metódou: pokus-omyl, lebo zajtra večer cestujem a potreboval som to aj testovať. Potreboval som čím skôr typ na niečo osvedčené a tak sa aj stalo... naozaj ďakujem.

Protože jsem vpodstatě začátečník a moc do toho nevidím, tak do toho aspoň kafrám :o)

Aj ja som iba začiatočník. Tiež iba do kadečoho kafrem.

Prajem všetko dobré.

:-)
Mistr
Profil
Protože jsem vpodstatě začátečník a moc do toho nevidím, tak do toho aspoň kafrám :o)

Aj ja som iba začiatočník. Tiež iba do kadečoho kafrem.


Tak to nejsem takový sám? :-))