« 1 2 »
Autor Zpráva
rybarada
Profil
Zdravím, nyní studuji na IT střední škole, do budoucna se jistě chci živit programováním. Chtěl bych nějaký stolní počítač, který mi vydrží co nejvíce let, bude na něj v pohodě plynule běžet vývojářské programy (Android studio, Netbeans, Eclipse apod...), střih videí (např. Pinnacle studio) a občas i nějaká ta náročnější hra (např World of tanks). Měl by se dát po hardwarové stránce upgradovat. Koukám po tomhle: https://www.alza.cz/dell-xps-8700-d2312576.htm
Jaký máte na něj podle popisu názor (je to můj favorit)? Splní to, co od něj požaduji? Předem děkuji, rybarada
jzikes
Profil *
Ahoj,
řekl bych že v pohodě. S Dellem nemám zkušenost, takže nevím jakou bude mít výdrž, ale hardwarovým vybavením bude dostačovat určitě.
-jz
jefitto44
Profil
Prečo si proste PC nevyskladáš na mieru a neušetríš prachy? A z alzy by som určite nebral nič, tobôž nie hotový predražený PC
rybarada
Profil
Skládat si určitě nic nechci, ceny si u tohoto počítače určitě porovnám. :) Chci se ještě zeptat, někteří říkali, že to má příšernou grafickou kartu, jaký máte názor vy?
jefitto44
Profil
Do GPU síce nevidím... ale za tú cenu to rozhodne nestojí, nemá to ani SSD, čo je v dnešnej dobe viacmenej defaul
rybarada
Profil
jefitto44:
A nějakej lepší a hotovej?
juriad
Profil
rybarada:
Vždyť si jej nemusíš ručně sestavit, prostě si řekneš, jaké komponenty chceš:
www.czc.cz/montaz-pc/clanek
www.alza.cz/pc-alza-individual-d70319.htm
Jen bych tě varoval - je lepší si vybrat všechny komponenty sám, včetně ventilátorů, protože nechceš ty, které by ti tam dali oni (rádi by se ležáků zbavili).
rybarada
Profil
juriad:
Já vím, ale moc nemám šajna, jaký komponenty zvolit
logging
Profil *