Autor Zpráva
Nuimi
Profil
Dobrý den, dostal jsem pc na opravu, ale jsem v tom teprve začátečník a nevím si už rady, po provedení potřebných úprav jsem chtěl udělat boot, ale zjistil jsem že tato verze windows nepodporuje boot, a tak jsem chtěl vlíst dovnitř, ale člověk který mi notebook dal zapoměl heslo, je nějaká možnost jak toto heslo zrušit, třeba v BIOSU
Petr_D
Profil
Nastavit bootování se dá v biosu. Pak je možné nabootovat z cd. nebo flash disku jiný op. systémem. V souborech Windows najít heslo a to smazat.
Nuimi
Profil
Petr_D:
no to právě nejde, bootovani jsem nastavil, ale pc se automaticky nejak prepne a preskoci jakekoli bootovani z jineho media (cd, flesh disk) a automaticky se nabootuje z disku, proto potrebuju poradit jak odstranim to heslo abych to nemusel prebootovavat kdyz to prebootovat nejde
Michales
Profil
Nuimi:
Jestli jde o heslo pro pristup do windows, tak v nouzovem rezimu.
Btw. nenapsal si o jaky windows jde.

Jako dalsi me zarazi, ze pokud jsi zacatecnik jak ti mohl nekdo sverit pc na opravu??
Joker
Profil
Nuimi:
Nerozumím tomu popisu, zejména tomu, co se myslí pod slovem „boot“.

dostal jsem pc na opravu, ale jsem v tom teprve začátečník
V tom případě si nejsem jistý, že je dobrý nápad se v tom hrabat.

zjistil jsem že tato verze windows nepodporuje boot
Boot podporuje každá verze Windows od 95 dál.

bootovani jsem nastavil, ale pc se automaticky nejak prepne a preskoci jakekoli bootovani z jineho media
V tom případě to je nastavené špatně.

proto potrebuju poradit jak odstranim to heslo abych to nemusel prebootovavat kdyz to prebootovat nejde
Tomuhle už vůbec nerozumím.

Ale pokusím se:
- Jestli to je heslo do Windows, znalost hesla do Windows nemá žádný vliv na možnost nabootovat z jiného média.

- Jestli je to heslo do BIOSu, to by mělo jít smazat resetováním BIOSu. Konkrétní postup viz manuál k počítači, případně základní desce. Většinou stačí vyndat záložní baterku, pár minut počkat a vrátit ji zpátky.