Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
sadam Profil * |
#1 · Zasláno: 1. 2. 2016, 07:25:21
Dobré ráno, zakoupil jsem notebook (repasovanej) po internetu. Po chvilce používání jsem si všiml, že jsou klávesnice nějaký divný a když jsem se líp podíval, tak jsem zjistil, že mám cizí klávesnici a dodatečně nalepená písmena. Bejt to pro mne, tak na to kašlu, ale je to pro mou dceru. Podle mne se to tady prodávat ani nesmí a prodejce měl na své náklady změnit klávesnici za českou na místo lepítek. Jde mi zda mohu žádat vrácení penez nebo požadovat výměnu. Jedná se o prodejnu Giga Computer. Předem děkuji za rady
Dodatek: původ klávesnice (notebooku) nebyl uveden. |
||
Joker Profil |
#2 · Zasláno: 1. 2. 2016, 10:12:00
sadam:
„Podle mne se to tady prodávat ani nesmí“ Proč? To je nesmysl, běžně se prodávají i klávesnice bez českých popisků a určitě půjdou sehnat i cizí. „prodejce měl na své náklady změnit klávesnici za českou na místo lepítek“ Tak to opravdu ne. Navíc v tom ani nevidím problém, resp. závadu. Nicméně i přesto, pokud notebook byl objednán online a před převzetím nebyla možnost ho vidět, můžete z libovolného důvodu do 14 dnů odstoupit od smlouvy. |
||
anonymníí Profil * |
Joker:
„[...] můžete z libovolného důvodu do 14 dnů odstoupit od smlouvy.“ Tady bych doplnil, že důvod může být nejen libovolný, on nemusí být žádný. Zboží objednané přes internet je možné vrátit do 14 dnů od jeho převzetí i bez udání důvodu. sadam: Proč by měl prodejce něco měnit? Prodává produkt, ty sis jej koupil a máš zákonnou možnost od koupě odstoupit. Pokud jsi tak neučinil v řádné lhůtě, počítač si ponech, nebo klávesnici vyměň, ale náklady půjdou za tebou. Toto není důvod pro reklamaci, zboží je bezvadné (alespoň se o nějaké vadě nezmiňuješ). Fakt, že nechápu, proč toto řešíš na nesouvisejícím diskusním fóru namísto přímého kontaktu s prodejcem, pomíjím. Rada poskytnutá zde, ať bude jakákoliv, není pro prodejce určující. Řeš věc s ním. |
||
Časová prodleva: 7 let
|
0