Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
houbín Profil |
#1 · Zasláno: 13. 3. 2016, 12:06:54
Zdravím. Jsem už docela zoufalý, nemůžu se dostat do nastavení AP (jedná se o zařízení TP-Link TL-WA901ND). Zkoušel jsem zadat IP adresu z návodu, pak jsem přes příkaz ipconfig hledal default getaway, googlil jsem co s tím, ale pokaždé mi to napíše, že stránka neexistuje a nemůžu AP tedy nastavit.
|
||
Enko Profil |
#2 · Zasláno: 13. 3. 2016, 12:30:24
Zkus to podle manuálu. Jestli to nepůjde, tak ho zresetuj do továrního nastavení a pak podle návodu.
|
||
houbín Profil |
#3 · Zasláno: 13. 3. 2016, 12:50:04
Bohužel návod mi nepomohl, reset taky ne.
|
||
Taps Profil |
#4 · Zasláno: 13. 3. 2016, 13:40:15
Jakou mas soucasnou ip adresu pc ze ktereho chces mit pristup na ap?
|
||
houbín Profil |
#5 · Zasláno: 13. 3. 2016, 14:58:08
79.170.251.165
|
||
Taps Profil |
#6 · Zasláno: 13. 3. 2016, 15:27:11
houbín:
a zkoušel jsi nastavit PC statickou IP adresu (ve stejném segmentu jako je administrace AP)? pak by již neměl být problém se dostat do administrace AP. |
||
houbín Profil |
#7 · Zasláno: 13. 3. 2016, 16:26:52
Děkuji za rady. Zkoušel jsem nastavit statickou IP, ale taky nepomohlo. Buď jsem to udělal špatně, nebo je zakopaný pes někde jinde.
|
||
Taps Profil |
#8 · Zasláno: 13. 3. 2016, 16:28:08
jakou statickou adresu jsi zkoušel nastavit a jakou adresu má ap? Pak je ještě nutné napojit AP pomocí lan přímo k PC
|
||
Enko Profil |
#9 · Zasláno: 14. 3. 2016, 14:23:30
Jsi na stejné síti? Není potřeba nastavit síťovou konfiguraci ručně? Máš nastavenou stejnou masku sítě? Máš funkční kabel? Máš patch kabel strčený do strčený do správného portu? Neblokuje ti přístup do tohoto zařízení firewall? Je toto zařízení lokálně dostupné nebo je někde daleko? Zkoušel jsi odezvu toho zařízení přes ping, je online?
|
||
Časová prodleva: 9 let
|
0