Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
sepp63 Profil * |
#1 · Zasláno: 28. 10. 2017, 21:26:40
dobrý den ,jsem laik a přesto používám telefon s androidem a notebook s Windows 10 .doma mám wifi ,na kterou je samozřejmě napojen jak mobil tak notebook značky Toshiba satellite kupovaný před dvěma lety.Pokud jdu na webové stránky s telefonem tak běhá bez problému a okamžitě ,pokud jdu a web s notebookem tak to trvá než to řečeno lidově přežvýká a často dost dlouho.Nabyl jsem dojmu že tedy android je rychlejší pružnější než Windows. Může mi někdo poradit co s tím??
|
||
WordpressKokos Profil |
Co prosím ???
Seppe, android je mobilní operační systém, windows je počítačový operační systém. Naco se vlastně ptáš? Jak jako co stím? |
||
sepp63 Profil * |
no prostě že když se dívám třeba na seznam ,nebo na fb tak android je rychlý ,svižný a nemá problém něco načíst , pokud se na totéž dívám na noťasu s Windows tak čeká a čekám až se to načte.
ptám se proto ,jak je možné že android s tím samým nemá problém a Windows ano , a jak je možno zlepšit tedy Windows aby lidově řečeno běhal jak android v mobilu. |
||
WordpressKokos Profil |
#4 · Zasláno: 29. 10. 2017, 00:32:30
No v podstatě windows 10 je hrůza, jestli chceš supr výkon, nainstaluj Linux
|
||
pcmanik Profil |
#5 · Zasláno: 29. 10. 2017, 00:43:38
WordpressKokos:
„No v podstatě windows 10 je hrůza, jestli chceš supr výkon, nainstaluj Linux“ Netrep tu bláboly. sepp63: Aký konkrétny model je to? Ak je to kus za 300€ tak sa niet čomu čudovať že je mobil rýchlejší. |
||
juriad Profil |
#6 · Zasláno: 29. 10. 2017, 15:38:22
sepp63:
Který prohlížeč na notebooku používáš? V které verzi? Můžeš dodat příklad stránky, která je výrazně pomalejší? |
||
sepp63 Profil * |
juriad, pcmanik:
taky mi radili Linux ,ale v diskusích jsem četl ,že má problémy ,lidově řečeno komunikovat s věcmi od Windows a musí se doinstalovávat dodatečné programy. juriad: no není to model za 300 e , stál 15000 |
||
Bubák Profil |
#8 · Zasláno: 29. 10. 2017, 17:18:47