Autor Zpráva
sepp63
Profil *
dobrý den ,jsem laik a přesto používám telefon s androidem a notebook s Windows 10 .doma mám wifi ,na kterou je samozřejmě napojen jak mobil tak notebook značky Toshiba satellite kupovaný před dvěma lety.Pokud jdu na webové stránky s telefonem tak běhá bez problému a okamžitě ,pokud jdu a web s notebookem tak to trvá než to řečeno lidově přežvýká a často dost dlouho.Nabyl jsem dojmu že tedy android je rychlejší pružnější než Windows. Může mi někdo poradit co s tím??
WordpressKokos
Co prosím ???

Seppe, android je mobilní operační systém, windows je počítačový operační systém. Naco se vlastně ptáš? Jak jako co stím?
sepp63
Profil *
no prostě že když se dívám třeba na seznam ,nebo na fb tak android je rychlý ,svižný a nemá problém něco načíst , pokud se na totéž dívám na noťasu s Windows tak čeká a čekám až se to načte.

ptám se proto ,jak je možné že android s tím samým nemá problém a Windows ano , a jak je možno zlepšit tedy Windows aby lidově řečeno běhal jak android v mobilu.
WordpressKokos
No v podstatě windows 10 je hrůza, jestli chceš supr výkon, nainstaluj Linux
pcmanik
WordpressKokos:
No v podstatě windows 10 je hrůza, jestli chceš supr výkon, nainstaluj Linux
Netrep tu bláboly.

sepp63:
Aký konkrétny model je to? Ak je to kus za 300€ tak sa niet čomu čudovať že je mobil rýchlejší.
juriad
sepp63:
Který prohlížeč na notebooku používáš? V které verzi? Můžeš dodat příklad stránky, která je výrazně pomalejší?
sepp63
Profil *
juriad, pcmanik:
taky mi radili Linux ,ale v diskusích jsem četl ,že má problémy ,lidově řečeno komunikovat s věcmi od Windows a musí se doinstalovávat dodatečné programy.

juriad:
no není to model za 300 e , stál 15000
Bubák
Příčin může bát spousta a na dílku se to nedí poznat.
- zavirovaný systém
- nedostatek paměti
- stránka s náročnějšími skripty a prohlížeč, který si s tím neporadí
- bambilión současně otevřených tabů
- bambilión nainstalovaných doplňků prohlížeče
- chybně nakonfigurované připojení