Autor Zpráva
Anonymní
Profil *
Jsem laik. Mam poslat excelovou tabulku e-mailem. To by nebyl takový problem, ale prijemce si chce emaily vybirat nekde na pocitaci kde neni excel.(bude si tisknout jeden list). Videl jsem ze excel jde ulozit jako www stranka. je to dobry napad takovy soubor posilat jako prilohu? Je zarusene ze se ten list excelu vzdy spravne prijemci zobrazi? je jine reseni?

predem diky za odpovedi
guliver
Profil *
Napadlo mě (je to ale hodně amatérský...) otevřít u sebe ten soubor a stisknout Print screen. Potom v treba malování dáš vložit a uložit...
Martin
Profil
Pokud na prohlížení bude používat Internet Explorer, tak by v tom neměl být snad problém.
Fred
Profil
Anonymní
Jestli má pdf
slunecnice.cz --> PDF creator nebo PDFfactory
Eventuelně excel viewer, ten je zdarma.
Radek Hrabůvka
Profil
Jednodušší tabulky jde vložit do Wordu, pak uložit jako RTF. 100% to není, Microsoft používá svou verzi RTF, 100% je pouze excel viewer, ale je to moloch skoro jako excel.
Pokud je to možné dal bych přednost PDF. Na čtení PDF jde použít i Foxit Reader, nemusí se instalovat, není to takový moloch, jako Adobe Reader.
Thomas99
Profil *
Díky moc za rady.
A mam jeste takovy problem. Kdyz to poslu jako at uz PDF nebo pripadne html stranku ( tak mi to excel ulozi kdyz jsem dal ulozit jako web stranku) nebude delat problemy (jestli se dobre vyjadruju ) postovni server prijemce. On si tu postu bude chtit stahovat nekde ze seznamu cz. Ale pokazde jinde - internetove kavarny po republice. Nebude se takovy soubor v priloze povazovat za nebezpecny - tudiz nekde ho nemusi otevrit? Nevite nekdo jak jsou internetove kavarny "zabezpeceny" jestli vubec nejak jsou?
Diky
Fred
Profil