Autor Zpráva
paja
Profil
Máme doma 2 počítače propojené kabelem...já jsme hostující počítač a mám přepojení na net pře most..čili nejsem server...a teď chci aby počítače mezi sebou komunikovali tak, že bych si např..poslal soubor ze serveru na svůj...nebo že bych se mohl courat v tam druhém počítači (teda pokud by byl zapnutý, že) prostě potřebuju síť sdílení...nevím jak to nastavit. No hlavní je pro mě to, že bych potřeboval komunikovat s DVDéčke na serveru protože já dvd nemám a chci si kopírovat filmy nebo se na ně alespoň dívat...šlo by to nějak...jsem fakt začátečník s počítačema a potřebuju se hóóóóóódně učit.Díky
DoubleThink
Profil *
No potěš - mě trvalo 2 dny rozchození sítě WinXP Pro <-> WinXp Home

Dej si pozor na tyto věci:

- oba počítače musí mít povoleno "sdílení souborů a tiskáren" a "klient sítě Microsoft"
- je dobré nechat proběhnout průvodce vytvořením sítě (ten parchant totiž změní některé skryté parametry systému, ke kterým se jinak ani nedostaneš)
- obě síťovky by měli mít různou MAC adresu (v ovladačích)
- oba systémy by měli být ve stejné pracovní skupine (třeba HOME)
- přidej si IP adresy do "Trusted" ve firewallu
- to, že nejde v "místech v síti" najít druhý počítač ještě nic neznamená, pokud jde PINGnout, tak si ho přidej jako "nové místo v síti"
- každý den si klekni směrem k Redmontu a 5 minut se modli k nejvyššímu, protože neexistuje zprasenější systém síťové komunikace než ten ve WinXP
paja
Profil
Jo díky pomodlím se i za tebe...je to prasácký systém snažím se na to přijít už 2 týdny ale pořád to nefachčí...díky
DoubleThink
Profil *
Jo a ještě - kabel musí být UTP Crosswired (překřížený) - normální se používá jenom na připojení k HUBu nebo Switchi.

Ale to snad víš
izsak
Profil
Takže: