Autor Zpráva
student
Profil *
Chcete levnou klientskou (peer) anténu pro 2,4GHz? http://plechovka.kvalitne.cz/ jsem chudý student a napadlo mě přivydělat si výrobou těchto antén, zároveň vím, jaké to bylo, než jsem se tyto antéy odhodlal vyrobit. Děkuji za Váš zájem a za moji podporu.
thingwath
Profil
A aspoň zhruba vyzařovací charakteristiku k tomu máš? :-)
Gekon
Profil
student
Jo, o tohle bych měl celkem zájem, cena je to krásná, ale co vše potřebuju k tomu, abych jí mohl používat? Žádnou kartu do PC nemám, ani jsem se s Wi-Fi nikdy nesetkal, takže nevím.
A hlavně jakou bych s tím měl rychlost, a jestli bych vůbec něco chytal... Bydlím v Praze na kopci v Modřanech, výhled mám na Petřín, ale stejně...
student
Profil *
Jistě, grafy jsou na jiných webových stránkách. Vyzařovcí úhel je asi 50°. Dělám to podle počitadla, kde zadáš průměr a spočítá ti to délku, délka zářiče byměla být vždy 31,5mm kvůli impedanci. Zatím dělám zářič z měďi, ale kdyby byl větší záje, tak dáme mosaz :-ů Zkusím sem hodit nějaký odkazy, jen co to najdu. Mám tam množstevní slevu, aby to aspoň trochu odbejvalo. Při té ceně 150 dostanu asi tak 50Kč na hodinu práce, což myslím není zas až tak moc...

Gekon koupíš levnou http://i4shop.net/cz/iObchod/Catalog.asp?ca=1594&it=9379 PCI WiFi 2,4 GHz kartu s pigtailem http://i4shop.net/cz/iObchod/Catalog.asp?ca=1617&it=9217, který je zakončený na N male ten pigtail může být dlouhý i přes deset metrů. Praha je hodně zarušená, já ti tu plechovku klidně prodám, ale před tím doporučuju, aby sis nechal změřit signál. Pokud bude stačit 10dBi plechovka, tak není problém. Záleží na vzdálenosti. Jinak některá síta mají až 30dBi (v bazaru za 1300) nebo taky yagi mají až 17dBi... jinak jsem rád, že má vůbec někdo zájem.. teda nemyslím jen o moje antény, ale o wifi, rád poradím.
student
Profil *
Jinak když bych k té plechovce přibastlil trychtýř, tak se tím dá zvýšit zisk až o 7dB
Gekon
Profil