Autor Zpráva
Miloš
Profil
USB – jakmile připojím / odpojím flashku, externí disk, tiskárnu (u té stačí zaklapnout dvířka), zkrátka při jakékoli změně stavu zařízení na USB (naštěstí se nevztahuje na sám tisk a přenos souborů), přestane fungovat modem (ADSL Sagem F@st 840). Někdy to ten dobrák udělá i sám od sebe.
Podle náledy zahlásí chybu 651 / Modem nebo jiné zařízení ohlásilo chybu (to častěji), nebo 680 / Není oznamovací tón. Musím pak buď čekat, než se uklidní, nebo ho odpojit-připojit, nejspolehlivější je restart počítače.

Mám (3 nebo 4 roky?) starou desku (QDI) s dvěma sloty USB 1 (tam je připojen modem), Athlon 1700+ (nepřetaktovaný), 512MB RAM, kartu USB2 (3+1, výrobce z hlavy nevím). Widle XP pro.

Máte někdo obdobné zkušenosti, či pokud možno radu?

PS. Chovalo se to tak i dřív, teď je to akorát stále častější.
Gekon
Profil
No, tenhle rádoby modem dodávají Český Telekomunisti... Mám ho teď taky, co mi odpojili kabelovku... Má spousty problémů, tohle co zmiňuješ mi dělá taky... při zapnutí počítače se modem jednou načte, pak se resetuje a pak teprv se můžeš pokoušet připojit. chybu 651 vídám tak třikrát denně. Ano, restart PC je opravdu nejlepší. Co dodat? Fu*k off Český Telekom a sehnat něco normálního
Miloš
Profil
Já jim i psal a poslali mi toto (zkracuji):

spusťte … aplikaci DSLMON. … zmáčkněte současně klávesu ALT a klávesu D. … Přejděte do záložky CONFIG. V USB změníte nastavení z původního BULK/ISO na BULK (nebo jen ISO). … uložíte …

Na čas to pomohlo, ale teď je to ještě horší.
Gekon
Profil
Právě jsem to vyzkoušel, zkusmo jsem vytiskl jednu stránku, vypnul tiskárnu a funguje to... ale stejně je nenávidím:)
...
Profil *
ja sem zvykla... modem pada kdy se mu zachce... pripojeni na 20. pokus, nekdy po restartovani PC... no jo, kdyby u nas tak slo jiny pripojeni nez ADSL se srovnatelnou rychlosti... prtz kdyz vidim Chyba 631/680/651, tak malem vyletim do stropu...
krivule
Profil *
vitejte v klubu SAGEM F@ST 840 :-D a poprejme si pevny nervy s timto spickovym vyrobkem.....
error414-
Profil *
Me nejvic na nem stve ten tvar, nehodi se ani jako podlozka pod caj.

... ADSL od telecomu neni vazana na pristroj, nic vam nebrani koupit si jiny adsl modem
inteltejas
Profil *
Po stratu pc vytahnu z ,odemu USB kabel,potom line kabel,zpet to nastrkam v opacnem poradi jako jsem to vytahoval a modem jede bez problemu.
Twinkill
Profil *
Sagem Fast 840 = noční můra. Kvůli němu mám na torrentech špatnou reputaci. Během půlhoďky se mi odpojí a když se chci připojit...651. Jinak Telecom mi jede docela dobře (asi 90% rychlosti). Pak je tady další překážka - FUP. No nic. Zkrátka Sagem sucks.
imhoteph
Profil *
koukám, že jsem další v klubu zoufalých, probémy ty samé, sice mě trochu pomá, když stahuju cokoliv na plno, tak nesmím nic pouštět navíc jinak okamžitě pa pa
DJ Miky
Profil
Se Sagemem F@st jsem vydržel celé tři dny. Pak jsem si musel koupit Alcatel Speedtouch 510i. Opravdu doporučuji - je spolehlivější, není do USBčka a má firewall...
DoubleThink
Profil *
To, že jsou modemy od Sagemu šunt, je všobecně známá záležitost - proto jsou taky tak levné a ČTc na ně pak láká lidi.
Přitom si stačí připlatit pár stovek a koupit třeba Siemens (ten mám třeba já) a je po problémech.
DEDEK
Profil *
mam modem Sagemem F@st 840 1/2 roku a naprosto bez problemu
tak nevim problem bude asi negde jinde
ppedro25
Profil *
ale vždyť bych mohl po telecomu chtít reklamaci.pokud mi to díky padání naruší wokna asi jim ho pošlu zpátky i s odjištěným granátem.
mrazík
Profil *
Kvalita za rozumnou cenu.Modem SAGEM F@ST 840 se mi někdy povede připojit (když se daří) na 120 pokus.Takže trpělivost růže přináší.
medved
Profil *
Prvni exemplar tohoto typu jsem ziskal pri porizovani adsl a charakterizoval bych ho jako udesny.Skoro samansky ritual, ktery bylo potreba vykonat po kazdem startu pocitace, abych se dostal na internet. Po 14 dnech jsem vysledoval, ze nema smysl pokuset se pripojit drive nez po pul minute po uplnem startu win, at se ikonka znacici stav modemu tvarila jakkoliv, do pul minuty se na 90% modem odpojil a znovu pripojil. Po one pul minute byla sance pokusit se o pripojeni a bylo to tak 50 na 50. Bud zaclo martirium nahodnych chybovych hlasek, vytahovani kabelu z modemu a pripadne restartu win (opakovani celeho procesu i s onou pulminutou), nebo to nabehlo. Po par tydnech me to prestalo bavit a v telepointu jsem se pokusil o reklamaci, prodavacka nabidla, ze ho posle na testovani , ktere bude trvat nekolik tydnu - pouzivam internet ke sve obzive , takze byt bez nej dlouhodobe je pro me neprijatelne, navic skoro mesicni pausal bych vyhodil aniz bych z nej neco mel. Nakonec prodavacka otevrela jinou krabici a modem mi vymenila za jiny stejneho typu. Nevim co provedla s tim starym, ale rekl bych, ze ho po mem odchodu vlozila do te krabice a nekomu nicnetusicimu ho prodala. Po celou dobu nechtela videt ani doklad o koupi, ani zadny identifikacni doklad, takze to zrejme je naprosto standartni procedura. Druhy exemplar bych oznacil pouze za spatny, ale proti tomu prvnimu byl takrka skvely, odpadla ona pulminuta po startu, a sance na pripojeni se zlepsila tak na 70 na 30. Jinak zadny rozdil. Bohuzel musim konstatovat, ze casem je to cimdal horsi, mozna za to muze vedro, ale je cimdal obtiznejsi se pripojit. Mohl bych znova zkusit stesti a zajit do telepointu a zkusit ho vymenit za jiny, nebo ho reklamovat s tim, ze mi nejspis daji opet jiny exemplar stejne znacky, navic budu par tydnu bez vydelku a zaplatim zbytecne pausal za neodebranou sluzbu, nebo ho hodim do popelnice a poridim neco lepsiho(ale ne od telecomu).....no, asi vyhraje ta popelnice.
Timto gratuluji telecomu ke skvelemu tahu, rozprodavat nejakostni odpad a pak v podstate pod pohruzkou mesice bez internetu odrazovat zakazniky od reklamace.
jajanka
Profil
... ADSL od telecomu je děs a hrůza!! Při bouřce nejen že odešel modem, ale zrušil i USB porty v PC. Žádná reklamace (zakoupeno březen 2006), přečtěte si jejich reklamační řád, jste v práci přijde bouřka máte vymalováno! Žádná ochrana ... kupte si nový, ať máme z čeho žít!! [img][/img]
Duduš
Profil *
Modem SAGEM F@ST 840 je děsnej šit, už týden se nemůžu připojit, chyba 651 je má noční můra. Na telekomu mi nejsou schopný poradit. Už jsem zkoušel od překonfigurování, reinstalace, úpravy napětí v computeru všechno a stále h...o
Co vás napadá kromě hození do popelnice a koupě lepšího modemu?
díky D.
Martin
Profil
Kdo šetří, má modem Sagem.
Já jsem šel do Alcatelu Speedtouch 510. Mám ho cca dva roky a jsem maximálně spokojen.
Wyat
Profil *
Tak kromě bouřky a úplně nemůžného připojení si myslím, že bych se tu zařadil na třetí místo v nejhorších zkušenostech a trápeních s timhle sh*t modemem. Ze Začátku jsem byl docela spokojen. Chybová hlášení jako 651 jen málokdy a na 680 / Není oznamovací tón při přepnutí do úsporného režimu a podobných změnách jsem si zvykl a snažil jsem se tomu vyhýbat. Jen protože jsme druhý telefon měli připojený v síti ještě před rozbočovačem, tak při každém hovoru, který byl zvednu z druhého telefonu, se modem odpojil a chvíli načítal. Po zavěšení taktéž, během hovoru šel naštěstí znovu připojit bez jakýkoliv vlivů na hovor. To ale přeci jen byla chyba naše a ne modemu. Jinak to ale bohužel v rodinném domku zařídit nešlo. A pokud ano, bylo by o moc složité a na to sem se radši vy... Po nějaké době se ale z ničeho nic začalo dít už mnohokrát zmiňovaná věc - po startu pc se modem načetl a sám od sebe do 30sek restartoval a znovu načítal, než bylo možné se připojit. Jinak následovala chyba a nutné odpojení a opětovné připojení. I na toto jsem si zvykl. Dalo se s tim žít až do doby, než jsem jenou zapnul počítač a comp mi ohlásil něco ve smyslu, že zařízení připojené k počítači nepoznává. Připojit se nešlo a nepomohlo ani přeinstalování ovladačů. Bylo to už prostě nepoužitelný a na nějakou reklamaci, nebo opravu jsem vážně neměl nervy a když nám ani nikdo z pár známých (počítačových techniků atak.) nebyl schpný číct, co s tím vlastně je, šli jsme milého pána úředníka do Telepointu potěšit zrušením smlouvy. Nebyl vůbec nadšený, protože jsme asi nebyli první (ani poslední), kdo to udělal. Shodou okolností jsme rušili více služeb, než jen Internet Expres. Vypadal, že uvnitř opravdu zuří a ještě se zeptal, jestli náhodou rovnou nechceme vrátit i telefonní přístroj, aby jsme nemuseli platit ani těch zatracených 6Kč měsíčně. Milerádi jsme slíbili, že při příští návštěve přijdeme i s telefonem =)
DoubleThink
Profil *
Problém je, že za tohle zpravidla Telecom (vlastně už Telefonica) nemůže. Oni HW nevyrábí a popisované problémy nejsou síťového charakteru. Dneska už dělá USB modemy, Flash paměti, Bluetooth vysílače kdejaký ometák někde na Thaiwanu. Po HW stránce můžou být třeba v pořádku, ale dneska je móda dělat co nejshitovější ovladače a firmware. Takže tak...
bolpud
Profil
Moc jste mě nepotěšili. Koukám že sem naletěl jako slušná řada ostatních. Ze začátku - asi 2 měsíce sem neměl žádnný problém. Posledni týden to začalo. Kouzla při každém startu PC. Vyzkoušel sem opojit modem od USB - nekdy s úspěchem naběhnul, restartem PC - většinou taky s úspěchem a odinstalování a znovu nainstalování modemu - vždycky s úspěchem. Stav se ale postupně zhoršuje. Jenze takovéhle hrátky v dnesní době jsou dost na... Asi by měla radost Obchodní inspekce kdyby ji to někdo sdělil.
Mortien
Profil *
jj to by urcite mela mam tyto problemy taky volal sem na telekom a tam mi rekli ze se mi urcite ozvou cekym uz asi tyden a porad nits a pritom pord internet platim uz me to zacina fakt s promin utim srat!!
bolpud
Profil
Jak se zdá je zatím můj problém s adsl vyřešený. Zavolal jsem na poruchy 800 184 084, popsal jsem jak se závada projevuje, bylo mi sděleno několik rad které ale už známe (odpojení a znovu připojení USB, v configu změnit nastavení na ISO, restartovat počítač, nastavit kořenový rozbočovač USB - to ale jde jen ve WXP ve W2k mam smůlu - atd.) závěr byl, že můj případ bude předán technikům. Asi to technici dostali do práce, druhý den asi zamakali (nevim ale jak) na ústředně (nikdo z techniků mě nekontaktoval) a internet od té doby chodí na první našlápnutí. Takže zatím spokojenost, nevim ale jak dlouho bude trvat. To ale nemusí ve všech případech pomoct, protože chyba může být také ve vadném modemu nebo rozbočovači a snad i v PC.
kcharvyk
Profil *
SAGEM F@ST 840 mě šlapal docela dobře, ale jednou jsme ho zapnul a zničeho nic vůbec nereagoval. donesl jsem ho do telepointu a čekal na vyřízení reklamace. Vše dopadlo tak, že reklamace byla vyřízená se slovy modem byl zničen přepětím - bouřka. Možná bych tomu i věřil, kdyby ale u nás už asi měsíc žádna bouřka nebyla. Prostě když zhoří modem sám od sebe tak je nejjednodušší napsat že to byla bouřka a reklamace je vyřízena. VŘELE NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Profil *
kolik maximálně umožní připojení k internetu v kb/s?
nob
Profil *
Nejjednodušší možnost je prostě nový modem - sám jsem takzvaný modem Sagem měl a byla to hrůza, padá, kdy se mu zachce a když nemá náladu, tak se prostě nepřipojí... Navíc je k počítači připojený přes USB takže další mínus... Vřele doporučuji nový modem a to pokud už chcete investovat tak nějaký lepší na kterém bude časem běhat i ADSL 2+ , které se nyní tuším používá pouze pro O2 TV... A hlavně ať je k počítači připojenej přes Ethernet porty a ne USB - jinak to není zas až taková výhra.. Jinak na Sagem zabíralo, hcvíli před pokusem o připojení hrát hry... např. Icy towera :)) Tak GL všem sagemářům...
tark
Profil
Asi tak, kupte ethernet modem, případně router s ADSL modemem a funguje to špičkově bez problémů, něco takovýho máme v kanclu, myslím jakýsi Draytek a no problem :) Pokud vám teda není líto těch peněz a budete si radši dál klikat na připojit... ;-))
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0