Autor Zpráva
Gekon
Profil
Ahojte přátelé,
mám menší problém: Mám monitor (tedy mám dva vedle sebe, blbne jenom jeden) BenQ T 705 LCD. Koupil jsem ho v srpnu, a funguje naprosto bez problémů. Sice hned od začátku se vpravo dole objevovala modrá tečka o velikosti jednoho pixelu, která občas zmizela, ale teď je to ještě horší.
Celkem často se mi stává, že na ploše, když mám otevřené okno ICQ, se mi po jeho pravé straně objeví asi deset jednopixelových teček, pro změnu v barvě zelené. Nevíte někdo, čím to je? Mám nárok na opravu, nebo na výměnu? Děkuji převelice
tpikalek
Profil
Jestli jich je 10, tak by ti to měli uznat jako záruční opravu. Jednu tečku by ti ale určitě neuznali.
Existuje taková tabulka, kolik může mít LCD určité cenové kategorie vadných bodů. Kdyžtak to zkus najít a podle toho to reklamuj.
Jestli to ale dělá jenom v některých aplikacích, nemusí to být monitorem, ale třeba přetaktovaným PC - to se mě taky stalo, ale nebyly to jenom tečky.
Gekon
Profil
přetaktovaný PC nemám.... koupil jsem to u Alzasoftu, a když mi od nich vyhořela Ramka, tak se mohli ochotou málem pos*at, aby mi jí dovezli asi dvě hodiny po tom, co jsem jim volal
tpikalek
Profil
Ještě by teoreticky (ale je to blbost) mohl být špatně zapojenej kabel, ale to je fakt hovadina.
Určitě reklamovat!
Gekon
Profil
Tak jo, už jsem jim napsal mail... Kabelem to fakt asi nebude...
tpikalek
Profil
Je to OT, ale moje zkušenosti s reklamací (diskmena):
Asi po roce používání se mě diskmen začal zasekávat, levé sluchátko nefungovalo, display někdy ukazoval blbosti, některý tlačítka někdy vynechývaly...
Tak jsem si udělal cestu do Brna, abych to zavezl z5 do obchodu. Reklamaci přijali. Za něcelý měsíc mě přisla SMS, že je reklamace vyřízená, tak jsem pověřil otce, ať to vyzvedne.
Když se mě diskmen dostal do ruky, vzal jsem CD a zapnul jej. Ihned po zapnutí začal display ukazovat blbosti a asi za 20 sekund se zaseknul. :o) Na lístku od reklamace bylo napsáno: "Výmena sluchátek. Žádná jiná závada nebyla potvrzena".
Následovala 2. reklamace. O5 nic nezjistili a vrátili mě jej nazpět.
To jsem se fakt naštval a tak jsem tam o víkendu zajel sám.
Po třetí reklamaci mě vrátili peníze (nemohli příjít na to, čím to je, ale už viděli, že to blbne - donesl jsem jim fotky *upravený v GIMPu :o)*) - celkem 6900,- a tak jsem si za 3600,- koupil úplně stejnej disken novej. :o) Zatím jede... :c))
Ještě pro úplnost dodám jméno toho odchodu, s moc ochotným personálem: "Datart".
Gekon
Profil
Tak to je jasný... Tak jsem si kupoval digitál... Kodak C 360, fakt fajnovej, ale nedali mi k němu manuál... Psal jsem jim mail, napsali mi, že mi ho pošlou, ale musím si zaplatit poštovné... Tak jsem je poslal do jistých končin...
tpikalek
Profil
Mě taky k foťáku nedali manuál, ale to mě ani moc neštvě, protože na mým foťáku jdou nastavit jenom hodiny...
Stejně bych ho nestudoval.
Děda má digitální zrcadlovku Olympus E-20p a má k ní asi 500 stránkovej (strany A4) manuál. Takže myslím, že radši nic, než něco takovýho...
Gekon
Profil
Aha, děda je asi borec, co? :)
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0