Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Radek2 Profil |
#1 · Zasláno: 17. 3. 2007, 12:20:00
Prosím o radu co mám dělat, když jsem si koupil digitální kameru a ta má kabel na přenos do PC pouze přes FireWire se 4piny. Můj starší počítač má pouze USB. Neexistuje nějaké řešení? Jsem přes tyto věci laik a ani nevím jestli by se dal můj PC k tomuto přenosu dat nějak upravit. Ocením každou radu. Díky
|
||
Gekon Profil |
#2 · Zasláno: 17. 3. 2007, 12:22:13
Dá se koupit PCI rozšíření s IEEE 1394 (FireWire) porty. Stojí asi 400 korun.
|
||
Radek2 Profil |
#3 · Zasláno: 17. 3. 2007, 12:33:50
Nechá se to zabudovat i do starších počítačů? Jak moc je to náročné? Asi pro laika bude lepší když si to nechám někde udělat že? Díky moc za radu.
|
||
tpikalek Profil |
#4 · Zasláno: 17. 3. 2007, 13:07:43
Jak moc je starý ten počítač? Ten modul pojede určitě, jde jen o to, jestli se na tom PC rozjede nějaký program na stříhání.
Náročné to není - odšroubuješ bočnici, odšroubuješ záslepku, vložíš kartu, přišroubuješ kartu a přišroubuješ bočnici. Pak podle toho, jaký máš operační systém, neinstaluješ ovladače... |
||
Radek2 Profil |
#5 · Zasláno: 17. 3. 2007, 13:25:47
PC je z roku 2000,Windows XP, Celeron 1000, Ram 128, HDD 20G. Pávě řeším i nějaké investice do dalšího HDD a do RAM, ale nevím kolik co stojí a jak velké bych si měl pořídit vzhledem k poměrně pomalému procesoru. Zřejmě bych ten modul dokázal zabudovat,ale zas narazím na to jak si stáhnout ty správné ovladače.Můj problém je, že jsem strojař a vývoj PC mi nějak unikl. Jsem pak opravdu vděčný za každou radu.
|
||
Šlaha Profil |
#6 · Zasláno: 17. 3. 2007, 18:13:44 · Upravil/a: Šlaha
Doporučil bych odnést počítač do nějakého obchodu, který se počítači zabývá, a nechat si od nich nainstalovat paměť (512MB), disk (tak 160GB, video je dost velké a ten FireWire řadič. Viděl bych to takto:
|
||
Radek2 Profil |
#7 · Zasláno: 17. 3. 2007, 19:15:33