Autor Zpráva
lenkatucnak
Profil
Dobrý den....mám problémy s vypalováním. Mám starší vypalovačku Lite-On (nejvyšší rychlost 8x) a když chci vypálit něco na DVD-R s max. rychlostí zápisu 16x, tak mi to nejde. Na obalu těch DVD je napsáno, že "nízkorychlostní mechaniky můžou vyžadovat aktualizaci mikroprogramového vybavení počítače". V tomhle jsem fakt laik a nevím co stím...nevím kde sehnat odpovídající firmware pro moji vypalovačku. Trčí mi tak doma zbytečně 25 DVD na které nemůžu pálit :'( Poraďte prosím co s tím... icq: 206-247-743
Hooonza
Profil *
No, možná zkusit upgrade firmware, na vlastní riziko teda - použít strýčka Gooooogle.
Hooonza
Profil *
Toto vypadá jako spolehlivý link.
lenkatucnak
Profil
Už jsem to vykutila ;) Přímo na stránkách Lite-Onu jsem si stáhla firmware přesně toho typu mojí vypalovačky a už to fičíííí ;)
chlapec
Profil *
potřebuji radu,mám vypalovačku nero startsmart a když chci vypálit dvd,dojde mi to tak do 13%a stale u všech mi to píše chyba při čtení dat,už nevím co s tím,díky za radu
Gekon
Profil
Milý chlapče, Nero StartSmart je program na vypalování. To DVD chceš zkopírovat, nebo vypálit z pevného disku?
chlapec
Profil *
Zkopírovat,předtím mi to normálně šlo,a ted vůbec
Gekon
Profil
Předtím? To znamená co? Zkus nainstalovat nový firmware. Zkus zjistit co je to za mechaniku. Třeba přes Win+Break.
SnooopyDog
Profil *
Zdravím, když už jste nakousli to špatné vypalování, tak já se taky přidám. Můj problém je, že při vypalování se mi pokaždé restartuje počítač... Paměti jsem měl jenom 256, tak jsem si myslel, že je to tím (i když jsem před nějakým časem vypaloval bez problémů), tak jsem paměť navýšil o dalších 256, ale problém stále překonává. Koupil jsem si novou vypalovačku, ale to taky nepomohlo. Totéž jsem si myslel i HDD, ale bohužel mylně (10GB navýšeno na 160GB). Mohl by mi někdo s mím problémem pomoci??? Děkuji
Gekon
Profil
SnooopyDog
Teda, takhle elegantně řešit problémy:)