Autor Zpráva
justagirliewithagun
Profil *
ja uz se z toho notebooku zblaznim... dneska mi chvili neslo pripojeni, tak si rikam, hm, treba to pude po restartu, chvili si odpocinu, tak to normalne vypnu, asi za hodinu prijdu zpatky, zapnu nb a vyskoci na me akorat bios s hlaskou "invalid system disc". to sem se teda fakt vydesila, pac presne to (podelanej disk bez jakykoliv priciny), se mi stalo u minulyho notebooku a skoncilo to vymenou disku (samozrejme, ze k tomu zalohovani, co sem psala minule, nak este nedoslo =). tak sem jako idiot volala do Makra, a ten typek ze nic nevi, ze to mam privizt, ze jestli mam potvrzenej zarucak tak to nebude problem (sem s nim radsi nerozebirala, co bude, kdyz ho potvrzenej nemam). no a tak zavesim, a reknu si ze to zkusim znova. a samozrejme, windows startujou jakoby nic. no, mela bych bejt rada, ale reknete mi pls, CO TO SAKRA BYLO? nezacne se to jako dit nak castejc? neni to virak? pls uklidnete me...
honza53
Profil *
Záručák nemusíš potvrzovat při koupi, ale až notebook vyzkoušíš - to jest třeba za mesíc, dva, atd. popřípadě by ti ho měli potvrdit až to pudeš reklamovat ;)
Joker
Profil
honza53
No, někde říkaj do 14 dnů. Ale každopádně normální firma ho potvrdí kdykoliv, případně vezme reklamaci na základě faktury (či jiného dokladu o zaplacení)
justagirliewithagun
Profil *
makro to ma do pul roku =) jen me zarazilo ze ten typek rek pokud... ale spis mi reknete co se to sakra stalo ...
Bubák
Profil
Jenom bych upozornil, že běžné nákupy jsou podle občanského zákona, ale nákupy v Makru podle obchodního zákona.
Mike8748
Profil
no, vyplnenej zarucak mas dostat v okamziku koupe a zaplaceni zbozi.

to ze ti nekde v makru/tescu/... rikaj ze si to mas vzit domu, az to vyzkousis tak prijit a pak ti to potvrdi, je sice hezky (mimochodem nezakony) a doplati na to spousta lidi. prijdou domu, masinka funguje, tak co by se tam plahocili znova. po par mesicich se to rozbije, zarucak nemaji, a jim reknou ze zarucak meli potvrdit do X dnu, ze to neudelali a maji smulu
st@ryk@nec
Profil *
F12 mas boot from HDD nebo from CD?
Pokud mas v mechanice CD/DVD nejake medium snazi se nb pri spusteni bootovat system z CD/DVD



st@ryk@nec
justagirliewithagun
Profil *
st@ryk@nec
nn, tim to neni
Joker
Profil
Mike8748
masinka funguje, tak co by se tam plahocili znova. po par mesicich se to rozbije, zarucak nemaji, a jim reknou ze zarucak meli potvrdit do X dnu, ze to neudelali a maji smulu
Tal s tímhle jsem se ještě nikdy nesetkal a v obchodě, kde by to tak dělali, bych si teda nekoupil ani šroubek.

Dokonce spousta obchodů normálně ani záručák nepotvrzuje (jenom na vyžádání) a výrobky reklamují jen na základě dokladu o koupi toho výrobku.

justagirliewithagun
ale spis mi reknete co se to sakra stalo ...
Těžko říct, ale jestli to bylo akorát jednou a už se to neopakovalo, asi bych si s tím hlavu nelámal.
Každopádně doufám, že to předsevzetí o zálohování z minulého problému ještě platí ;-)
Glad
Profil
no na tvem miste bych udelal par veci. Venku zacina byt hnusne, casu dost.
1) zaloha dat.
2) format pc, reinstalace systemu (ntfs) buh vi co tam ti kašpaři narvali před prodejem. já osobně nový notebuk vždy reinstaluji.
3) ověření reklamačního řádu, to že ti nakej panaček řekl že musis zaregistrovat reklamacni formulář je sice hezke, ale je to hovadina a dle zakona nesmysl. čili na zboží máš dle faktury záruku naky 2 roky. Pro jistotu si to ale ověř. Taky davej bacha jestli se záruka vztahuje na značku (nevím co máš za NB) a na autorizovaného prodejce, servis - nebo na nejake Makro ktere v tom dělá stejně jen prostředníka.

4) kdyžtak nám sem hoď bližšíinformace co se týče tveho NB, značka atp. nebo nejlepe odkaz na informace o nem.

5) zdar a silu.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zvažte, zda se neobrátit na specializované fórum, toto se zabývá především webovou problematikou.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: