Autor Zpráva
oldapisa
Profil
Ahoj,
nevíte někdo, jak se mi mohlo stát, že se mi v Outlok Expressu sami převedly soubory .dbx na .bak. Prohazoval jsem dva compy a při tom jsem měnil IP adresu. Při opětovném spuštění, jsem v outloku již poštu nenašel a v úložišti jsem zjistil, že jsou všechny soubory přejmenovány na .bak. Víte někdo, jak se dají tyto soubory dostat zpět do .dbx. Mám tam spoustu dost důležitých mejlíků. Díky.
Yuhů
Profil
jednoduché přejmenování souborů z .bak na .dbx nepomáhá?
oldapisa
Profil
Díky,
pomohlo to. Ale pro všechny, kteří budou mít stejný problém. Povedlo se mi to přejmenovat pouze tak, že jsem soubory zkopíroval na flash disc a v jiném počítači jsem je přejmenoval. V počítači, kde se soubory původně nacházely, přejmenovat nejdou.
lamka2
Profil
oldapisa
to treba nastavit aby si mohol premenovat pripony!
otovrim priecinok dam Nastavenia -> Moznosti priecinka -> NE Ukazat pripony znamych suborov
svemic
Profil *
Ahoj, nevíte někdo, co mám dělat s outlokem, když se nestahujou zprávy a hlásí mi to tuto chybu?

Došlo k neznámé chybě. Účet: 'Seznam Email - svemic', Server: 'pop3.seznam.cz', Protokol: POP3, Port: 110, Zabezpečení (SSL): Ne, Číslo chyby: 0x800C0133

Nejsem v PC moc zdatná, tak bych potřebovala nějakou zjednodušenou radu, abych to zvládla. Díky

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zvažte, zda se neobrátit na specializované fórum, toto se zabývá především webovou problematikou.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0