Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
oldapisa Profil |
#1 · Zasláno: 18. 6. 2008, 13:47:55
Ahoj,
nevíte někdo, jak se mi mohlo stát, že se mi v Outlok Expressu sami převedly soubory .dbx na .bak. Prohazoval jsem dva compy a při tom jsem měnil IP adresu. Při opětovném spuštění, jsem v outloku již poštu nenašel a v úložišti jsem zjistil, že jsou všechny soubory přejmenovány na .bak. Víte někdo, jak se dají tyto soubory dostat zpět do .dbx. Mám tam spoustu dost důležitých mejlíků. Díky. |
||
Yuhů Profil |
#2 · Zasláno: 18. 6. 2008, 15:29:16
jednoduché přejmenování souborů z .bak na .dbx nepomáhá?
|
||
Časová prodleva: 16 dní
|
|||
oldapisa Profil |
#3 · Zasláno: 4. 7. 2008, 11:49:30
Díky,
pomohlo to. Ale pro všechny, kteří budou mít stejný problém. Povedlo se mi to přejmenovat pouze tak, že jsem soubory zkopíroval na flash disc a v jiném počítači jsem je přejmenoval. V počítači, kde se soubory původně nacházely, přejmenovat nejdou. |
||
lamka2 Profil |
#4 · Zasláno: 4. 7. 2008, 12:05:30
oldapisa
to treba nastavit aby si mohol premenovat pripony! otovrim priecinok dam Nastavenia -> Moznosti priecinka -> NE Ukazat pripony znamych suborov |
||
Časová prodleva: 4 měsíce
|
|||
svemic Profil * |
#5 · Zasláno: 5. 11. 2008, 13:34:39
Ahoj, nevíte někdo, co mám dělat s outlokem, když se nestahujou zprávy a hlásí mi to tuto chybu?
Došlo k neznámé chybě. Účet: 'Seznam Email - svemic', Server: 'pop3.seznam.cz', Protokol: POP3, Port: 110, Zabezpečení (SSL): Ne, Číslo chyby: 0x800C0133 Nejsem v PC moc zdatná, tak bych potřebovala nějakou zjednodušenou radu, abych to zvládla. Díky |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0