Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Mistr Profil |
#1 · Zasláno: 23. 7. 2005, 13:52:54
Přátelé,
když jsme si pořizovali před nedávnem (asi 14 dní) ADSL od Českého Telecomu (produkt Internet Expres Impuls), tvrdili, že bude možné být připojen k internetu a zároveň s tím i telefonovat, což u původního Dial-Up nešlo. Propojil jsem počítač, modem, telefonní přístroj i přívodní telefonní linku podle přiloženého návodu. Ovšem když jsem na internetu a pak někam voláme, internetové připojení okamžitě padá. A nelze se připojit do doby, než se s telefonováním skončí. Stejně tak jsem byl před dvěma dny v noci na internetu a během asi 3 hodin mi připojení cca 6x spadlo (a to se během mého internetování nikam nevolalo). Co s tím? Je to normální? Díky za odpovědi. P. S.: Jsem z Prahy, má-li to pro vaše odpovědi nějaký význam. |
||
DoubleThink Profil * |
#2 · Zasláno: 23. 7. 2005, 16:29:24
Je to normální?
Ne Zavolej / napiš na podporu |
||
mat Profil |
#3 · Zasláno: 23. 7. 2005, 17:30:55
měl jsem podobný problém, ale opačného rázu - nešlo volat ke mně, linka se hlásila jako porucha (když jsem byl připojen, což jsem tak 20 hodin denně) - musíš to fakt řešit s podporou ČTc
|
||
Anonymní Profil * |
#4 · Zasláno: 23. 7. 2005, 21:37:43
Podívej se na spliter.
|
||
DoubleThink Profil * |
#5 · Zasláno: 23. 7. 2005, 22:27:39
Podívej se na spliter.
Kromě bílé krabičky se třemi otvory máme sledovat co? |
||
izsak Profil |
#6 · Zasláno: 23. 7. 2005, 22:44:37
Chyba môže byť v spliteri. Ten totiž "spája dokopy" hlasovú a dátovú prevádzku na DSL a tiež ju oddeľuje (pri príchodzích hovoroch/dátach).
Keďže ide vždy len jedna služba, je možné je spliter nie je nainštalovaný, prípadne je niečo zapojené ešte za ním. Pri inštalácií DSL nás technici Slovak Telecom upozornili, aby sme všetko pripájali cez spliter, pretože prestane fungovať linka. |
||
BLASTER22 Profil |
#7 · Zasláno: 24. 7. 2005, 14:36:05
musi byt modem pripojen do prvni "zdirky" v baraku/byte. to znamena, ze kdyz uz to z puvodniho mista vedes kablem o mistnost vedle, uz to neni prvni!! v prvni musis mit rozpojovac, ktery ti oddeli signal do telefon a modem. pokud ho nemas, zavolej na ČTelecom a oni ti ten rozbočovač zadarmo zapoji...
|
||
DoubleThink Profil * |
#8 · Zasláno: 24. 7. 2005, 15:52:43
splitter je součastí balení každého xDSL modemu.
|
||
Meldo Profil |
#9 · Zasláno: 24. 7. 2005, 17:32:23
Normalne to urcite neni. Ja mam pripojenie cez Slovak Telecom, vpohode telefonujem a som pripojený. Za ten rok co to ma mi to padlo raz asi na 3/4 hodinku. Pravdepodobne mali v ST nejaky problem.
Akio uz bolo povedane, zavolaj na technicku podporu. Ak ti s tým nieco prídu robit, daj pozor na cenník. Slovak Telecom bere 600 SK /hod !!! |
||
DoubleThink Profil * |
#10 · Zasláno: 24. 7. 2005, 20:28:20
Mám pocit, že u ČTc se platí jen za neopodstatněný výjezd technika.
|
||
BLASTER22 Profil |
#11 · Zasláno: 24. 7. 2005, 20:46:06
jo myslím že je to jak píše DoubleThink...
za zavolání na infolinku nic nedáš, zeptáš se, a oni ti řeknou co s tím... |
||
Mistr Profil |
#12 · Zasláno: 25. 7. 2005, 01:47:11 · Upravil/a: Mistr
Děkuji, přátelé, za rady.
Zaujala mě odpověď kolegy BLASTER22. Asi to tím bude, protože telefonní kabel vede přes několik místností a je ještě v jednom místě dělený na dvě linky jdoucí na různá místa. Na jedné je pak následně umístěn ten rozbočovač s ADSL modemem. |
||
Anonymní Profil * |
#13 · Zasláno: 26. 7. 2005, 00:38:55
ahoj, no taky mi to pada furt. DSL impuls mam tejden. Zlatej modem. Nebo nakej virus pac zhruba po deseti minutach to vzdy spadne a prvni tri dny to nedelalo.
Draty tahnu asi 15 nebo 20 metru pres rozbocovace z patra do patra. |
||
lukysy Profil |
#14 · Zasláno: 26. 7. 2005, 09:52:10
[b]Mistr[/b] Tak to je zároveň řešení... Telefony zapoj až za splitter... :o)
|
||
Mistr Profil |
#15 · Zasláno: 27. 7. 2005, 03:57:40
lukysy
Ale víš jaká je to dálka od toho rozdělení až k počítači? :-/ To tady budu jak na telefonní ústředně (s těmi kabely). :-) |
||
DoubleThink Profil * |
#16 · Zasláno: 27. 7. 2005, 12:49:44
Telefony musí být připojeny do splitteru - v opačném případě se budou vyskytovat předchozí problémy.
Pokud zapojíte telefon bez splitteru, bude docházet k výrazným interferencím - splitter rozděluje frekvence hlasu a dat. |
||
BLASTER22 Profil |
#17 · Zasláno: 28. 7. 2005, 09:32:13
pouzit bezdratove spojeni s modemem
|
||
Anonymní Profil * |
#18 · Zasláno: 28. 7. 2005, 23:05:14
neopodstatněný
ONLY If závada je v jejich zařízení... |
||
Časová prodleva: 4 měsíce
|
|||
Mistr Profil |
#19 · Zasláno: 4. 12. 2005, 23:18:20
Jak jsem výše psal, že je kabel veden přes několik místností a ještě má odbočku k druhému telefonu než dojde do splitteru, tak jsem ten telefon, co byl na té odbočce, vypnul - prostě jsem ho odpojil. Ovšem vůbec to nepomohlo. Připojení padá stále, někdy se kolik hodin nelze připojit nebo jen hodně zřídka na tak 2 minuty apod.
Jak to vidíte teď? |
||
Mistr Profil |
#20 · Zasláno: 4. 12. 2005, 23:20:42
Zeptám se jako laik: Mám vedené telefonní kabely. Ovšem je krátký a potřebuji ho natáhnout až do vedlejší místnosti, kde bude počítač s internetem. Jak ho mám prodloužit? Stačí tam prostě dát třeba čokoládu a koupit si normálně v železářství či elektru telefonní kabel? Nebo už tohle přerušení je "průšvih" a budu si tam muset umístit splitter, aby mi fungoval internet?
Díky za odpovědi. |
||
PetrK Profil |
#21 · Zasláno: 5. 12. 2005, 01:20:48
Jestli je ten kabel zakončený konektorem, tak se dá koupit spojka kterou to propojíš s dalším kabelem.
Ovšem já bych raději tento úsek vedení nenastavoval. Zkrátka od první telefonní zásuvky (do které ti Telecom přivedl vedení) až po splitter bych zcela určitě použil vedení vcelku, bez nějakého nastavování!! Je to digitální linka a tudíž nějaké bastlení, nastavování, může být zbytečným zdrojem potíží. Dál už je to jasné, zapoj to jednoduše podle návodu který jsi k tomu od Telecomu dostal. Telefonní kabel není nijak drahý, dá se koupit již hotový s konektory v různých délkách, například takový dvacetimetrový vyjde cca kolem 70,-Kč. Nebo si změř přesně kolik potřebuješ a skoro v každé firmě kde prodávají počítače ti ho na počkání bez problému vyrobí, telef.kabel mívají v metráži (cena tak asi do 3,-Kč/m) zalisují do toho konektory a je to. Já používám ADSL od Českého Telecomu už přes rok a více méně ke spokojenosti. Více méně proto, že jejich technická podpora je na telefonu dle mých zkušeností pokud jí člověk potřebuje prakticky nedostupná a nebo úplně k ničemu. Zažil jsem to už při instalaci, když né a né se připojit a na lince mě neustále operátorka tvrdila že službu mám aktivní a chyba je u mě. Kontroloval jsem zapojení snad 100x, modem jsem přeinstalovával taky asi 100x a stále nic. Na nějakého technika mě telefon nedala a sama o tom ví houby, strávil jsem na tom den a noc, každých půl hodiny pravidelně jsem tam volal, až když už jí to konečně přestalo bavit mě poslouchat tak to předala milostivě technikům a chyba byla samozřejmě u nich, prý měli problém v databázi. Kdyby existoval telefon přímo na fundovaného technika, byl by problém vyřešen za 5 minut. Rok to chodilo bez problému, až asi před měsícem byly 3dny neustálé výpadky. A myslíte že jsem se někam dovolal? Ani náhodou, jedině jsem mohl volat z okna. Zkoušel jsem to celý den a od sluchátka mě málem upadla ruka, stále jsem poslouchal automat jak jsou všichni zaneprázdněni a že jsem v pořadí, po 20ti minutách mě to pak oznámilo abych zavolal později a spojení se přerušilo. Strávil jsem s tím celkem několik hodin zatímco práce mě stála. Takže asi tak, pokud to funguje je to OK, ale s tou jejich help linkou by měli něco dělat. |
||
Tomik Profil |
#22 · Zasláno: 5. 12. 2005, 06:53:48
Já jsem takovéhle problémy ještě naštěstí neměl a to mám ADSL už skoro dva roky, je pravda, že jednou jsem musel na tech. podporu volat a slečna na sluchátku nebyla příliš vztřícná, a že prý není problém u nic a bla, bla... tak jsem ji ujistil, že problém je U NICH a že pokud je přesvědčená, že není, tak telecom zaměstnává lidi, kteří tomu vůbec nerozumí a tím pádem mi nemůže nabídnout zaplacené služby a že chci odstoupit od smlouvy, když prohlásila, že to "přece ale vůbec nejde", tak jsem ji požádal o kontakt na jejího nadřízeného a to už nevydžela a přepnula mě na technika... ;)
|
||
Mistr Profil |
#23 · Zasláno: 5. 12. 2005, 12:55:58
PetrK
Takže to, co bude po splitteru již můžu normáně nastavovat nebo bych to měl vyřešit zakoupením nového dlouhatánského kabelu? |
||
Mistr Profil |
#24 · Zasláno: 5. 12. 2005, 13:11:54
Takže, když mám v bytě telefonní zásuvku, koupím telefonní kabel, ten do ní šoupnu, druhý konec toho kabelu vrazím do splitteru a pak už postupuji klasicky, jak je to doteď. Souhlasí?
|
||
PetrK Profil |
#25 · Zasláno: 5. 12. 2005, 16:26:01
Takže, když mám v bytě telefonní zásuvku, koupím telefonní kabel, ten do ní šoupnu, druhý konec toho kabelu vrazím do splitteru a pak už postupuji klasicky, jak je to doteď. Souhlasí?
Mistr Jo přesně, to souhlasí. Ještě bych se přimlouval za to aby jsi nenastavoval ani kabel od splitteru k modemu. To co bude od spliteru k telefonu (telefonům) už klidně nastavovat můžeš. |
||
pashkokanhimbizila Profil |
#26 · Zasláno: 5. 12. 2005, 16:28:11
mě to teda jde, zavolej jim
|
||
Mistr Profil |
#27 · Zasláno: 5. 12. 2005, 18:15:37
nenastavoval ani kabel od splitteru k modemu
Jo, to bych mohl splnit. :-) |
||
Mistr Profil |
#28 · Zasláno: 5. 12. 2005, 18:18:14 · Upravil/a: Mistr
pashkokanhimbizila
A máš to takto zapojené? |
||
pashkokanhimbizila Profil |
#29 · Zasláno: 5. 12. 2005, 19:08:35
Mistr: ne... mame jenom jeden telefon. srry ja sem si to neprecetla cely
|
||
Časová prodleva: 2 roky
|
|||
lordcritias Profil * |
#30 · Zasláno: 21. 6. 2007, 16:26:29
nj takovej problem jsme meli taky, jak rikaji zkus najit splitter.Bez neho to taky jde, akorat kdyz volas je to v...
|
||
Téma pokračuje na další straně.
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0