Autor Zpráva
Urna
Profil *
Ahoj, pár let spokojeně používám hotmail. Mám tam jak osobní e-mail, tak pomocí Live Custom Domains i firemni mejl. Bohužel jsem dnes zjistil velmi nemilou věc a to že na schránky založené na hotmailu nechodí emaily z atlasu. Kolega tvrdil, že mi mejl poslal, ale mě žádný nepřišel. Po nějaké době mi to nedalo a založil jsem si schránku u atlasu. Když jsem si chtěl poslat e-mail, tak se to okamžitě vrátilo, jako by e-mail neexistoval, přitom e-mail z hotmailu na atlas přijde. Má problém nějaké řešení? Trochu sem googlil a našel jsem tohle http://www.lupa.cz/zpravicky/hotmail-ma-na-blacklistu-smtp-nextra-cz/ nyní to vypadá že ve stejné situaci je celý atlas.
Davex
Profil
Pokud se e-mail vrátí jako nedoručitelný, tak je to ještě ta lepší varianta. Odesílatel se tak alespoň dozví, že příjemci nic nedorazilo. S jakou přesně chybou se e-mail vrátí?
Urna
Profil *
Teď už to zas chodí, tak asi nějakej skrat :).
stepan
Profil
Já mám řadu let schránku na portálu atlas.cz a občas se stane, že email mnou poslaný adresátovi nedorazí. Bez ohledu na server adresátovy schránky. Naposled mail nedorazil na seznam.cz dvakrát po sobě. Nevím, v čem je chyba. Psal jsem atlasu na nějaký helpdesk, ale nikdy se nic nevyřešilo. Není to často, tak dvakrát do roka, ale pokud jde zrovna o zásadní mail, člověka to naštve.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Příspěvky nesouvisející s webem budou odstraněny.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0