Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Urna Profil * |
#1 · Zasláno: 1. 2. 2010, 21:47:45
Ahoj, pár let spokojeně používám hotmail. Mám tam jak osobní e-mail, tak pomocí Live Custom Domains i firemni mejl. Bohužel jsem dnes zjistil velmi nemilou věc a to že na schránky založené na hotmailu nechodí emaily z atlasu. Kolega tvrdil, že mi mejl poslal, ale mě žádný nepřišel. Po nějaké době mi to nedalo a založil jsem si schránku u atlasu. Když jsem si chtěl poslat e-mail, tak se to okamžitě vrátilo, jako by e-mail neexistoval, přitom e-mail z hotmailu na atlas přijde. Má problém nějaké řešení? Trochu sem googlil a našel jsem tohle http://www.lupa.cz/zpravicky/hotmail-ma-na-blacklistu-smtp-nextra-cz/ nyní to vypadá že ve stejné situaci je celý atlas.
|
||
Davex Profil |
#2 · Zasláno: 1. 2. 2010, 22:33:51
Pokud se e-mail vrátí jako nedoručitelný, tak je to ještě ta lepší varianta. Odesílatel se tak alespoň dozví, že příjemci nic nedorazilo. S jakou přesně chybou se e-mail vrátí?
|
||
Urna Profil * |
#3 · Zasláno: 2. 2. 2010, 09:00:57
Teď už to zas chodí, tak asi nějakej skrat :).
|
||
Časová prodleva: 4 dny
|
|||
stepan Profil |
#4 · Zasláno: 6. 2. 2010, 20:03:19
Já mám řadu let schránku na portálu atlas.cz a občas se stane, že email mnou poslaný adresátovi nedorazí. Bez ohledu na server adresátovy schránky. Naposled mail nedorazil na seznam.cz dvakrát po sobě. Nevím, v čem je chyba. Psal jsem atlasu na nějaký helpdesk, ale nikdy se nic nevyřešilo. Není to často, tak dvakrát do roka, ale pokud jde zrovna o zásadní mail, člověka to naštve.
|
||
Časová prodleva: 13 let
|
0