Autor Zpráva
Ghosting
Profil
Zdravím,
mám menší problém, studuji 4. rokem SŠ a nevím, který obor si mám vybrat http://zcu.cz/study/study-programs.html .
Mám dotaz na zdejší osazenstvo, zdali někdo na této VŠ nestuduje.
Problém je ten, že studuji školu, která má do budoucna nulové uplatnění (fušuju do textilu), výběr je fakt na hod mincí.

Kdybych se učil na dejme tomu čistokrevný ekonomce (nebo strojárně) tak je to nejasný, ale takhle?

Zajímalo by mě, kde je největší nával a kde bych měl alespoň teoretickou šanci na úspěch. Bral bych spíše IT, ale neumím si představit. jak ji zvládnout, když znám jen základy. (html, css umím na slušné úrovni, ale to je asi tak vše).
kolemjdoucí
Profil *
Vyber si co chceš, můžeš si zapisovat i předměty z jiných fakult. Studuji tam už 5 let, tak vím, o čem mluvím
Ghosting
Profil
Ok díky.
Taurus
Profil
Ghosting:
Vyber si práva... a v létě máš malý doktorát. :-)) Ze zkušeností na MU můžu říct, že každý může kamkoli...
Ghosting
Profil
Taurus:
TO myslím vážně :)... na informatiku nemůžu, ekonomku možná, ale já znám jen základy, co se učí na kdejaký střední.
kelvin
Profil
Jestli tě zajímá informatika, ale moc toho o ní nevíš, jdi na pedagogickou fakultu na informatiku. Přijímačky (jestli se to dneska ještě dělá) byly základní pojmy a nakreslit nějaký vývojový diagram.

Nejhorší je první semestr, teď tam tuším dávají nejhorší předměty z celé fakulty jako tkzv. společný základ. Mám dojem, že na bakaláře ti stačí jen ta informatika, na magistra musíš mít nějaký další obor typu biografie, geografie apod.

http://www.kvd.zcu.cz/cz/
fritol33
Profil