Autor Zpráva
Romana
Profil *
Chci si založit e-shop s dekoracemi. Jsem absolutní laik a z nabídky si neumím vybrat. Nechci někomu nalítnout a zaplatit mu za pokročilé seo, i když je na stejné úrovni jako u někoho nabízené v základu( ještě před týdnem jsem nevěděla, že nějaké seo vůbec existuje). A je toho víc co bych chtěla - statistiky návštěvnosti - Google Analytics, automatické generování faktur pro tisk a zaslání zákazníkovi, napojení na Facebook, skladové zásoby s automatickým odpočtem při vzniku objednávky, sledování zásilky, registrace do katalogů, registrace zboží na Zboží.cz, Heuréka.cz,... , technická podpora a aktualizace, ... A můžu vůbec někde tuto všechno sehnat i s originálním designem do 50 000Kč?
panther
Profil
Romana:
A můžu vůbec někde tuto všechno sehnat i s originálním designem do 50 000Kč???
můžeš si jednotlivé funkčnosti poskládat z free hotových řešení, konkrétní věci dodělat. Jestli se vejdeš do 50tis., to nevím - asi jak u koho.

Pokud by se podobná aplikace (rozuměj eshop) stavěla od nuly, počítej s troj- až čtyřnásobnou cenou. Minimálně. Design je to nejmenší, jeho cena je v řádu tisíc. Na jednotlivé prvky optimalizace (SEO) může být kladen důraz při návrhu aplikace, u eshopu bude hodně podstatný obsah, tj. popisky zboží, prolinkování jednotlivých kategorií, produktů, atd.
Marek Prokop
Profil
Romano, systém na správu obsahu (v tomto případě e-shopu) za Vás SEO udělat nemůže. Může jen spadat do jedné ze tří skupin:

a) Má tak vážné chyby, že s ním slušných výsledků nijak dosáhnout nejde.
b) Má jen drobné či žádné chyby a dovolí Vám dělat SEO pro málo až středně konkurenční segmenty.
c) Nabízí pokročilé možnosti práce s obsahem, díky kterým Vám dovolí dělat SEO i pro hodně konkurenčních segmenty.

Hotové systémy se většinou pohybují někde mezi skupinou a) a b). Dobré je třeba Shopio. Na skupinu c) už je potřeba vlastní, na míru vyvíjený (a hlavně trvale rozvíjený) systém.