Autor Zpráva
rexi
Profil *
Ahojte.

Slevomat u nás odstartoval boom s podobnými systémy. Poptávka po nich je stále vysoká. Proto by mě zajímalo, co si myslíte jak to bude v budoucnu, cca za 1 rok. Jestli poptávka ještě poroste, či půjde strmě dolů, či se bude držet podobného rázu jak teď.

Díky všem za jejich názory.
Dranel
Profil
rexi:
Myslím, že čeho je moc, toho je příliš. Lidé budou používat jeden, možná dva a to ty, které jsou už teď zavedené. Mají jméno, potenciál, budoucnost. Musel bys nabídnout něco (omnoho) více, aby šli lidé od něčeho, s čím mají dobrou zkušenost, vědí, že je to kvalitní a dobře se jim s tím pracuje.

Proto si myslím, že pokud chceš na internetu prorazit, najdi si takové místečko na trhu, které u nás ještě není prozkoumané. Jinými slovy přijď s něčím novým. Vím, snadno se to říká, hůře provádí, avšak právě proto je tu mnoho nadějných začátečníků, kteří mají velké plány a pak narazí čelem do neúspěchu.
Marek Prokop
Profil
Asi není moc důvodů předpokládat, že by klesla poptávka nakupujících. Otázka spíš je poptávka prodávajících. Groupon přeci jen vznikl v zemi, kde je prodávajících mnohem víc, mnohem víc si konkurují a jejich nabídka je pestřejší.
ninja
Profil
Myslím že slevomaty se budou muset proměnit na velmi lokálně zaměřené nabídky zajímavých produktů. Jsem na Václaváku, kouknu do mobilu a hle, hned vedle v ulici mají aktuálně výprodej toho a toho...

Protože z dlouhodobého hlediska se současný model nemůže prodávajícím vyplatit. Určitě také přijde seskupování webů, je jich moc.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Příspěvky nesouvisející s webem budou odstraněny.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0