Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
rexi Profil * |
#1 · Zasláno: 24. 12. 2010, 08:48:23
Ahojte.
Slevomat u nás odstartoval boom s podobnými systémy. Poptávka po nich je stále vysoká. Proto by mě zajímalo, co si myslíte jak to bude v budoucnu, cca za 1 rok. Jestli poptávka ještě poroste, či půjde strmě dolů, či se bude držet podobného rázu jak teď. Díky všem za jejich názory. |
||
Dranel Profil |
#2 · Zasláno: 24. 12. 2010, 10:10:41
rexi:
Myslím, že čeho je moc, toho je příliš. Lidé budou používat jeden, možná dva a to ty, které jsou už teď zavedené. Mají jméno, potenciál, budoucnost. Musel bys nabídnout něco (omnoho) více, aby šli lidé od něčeho, s čím mají dobrou zkušenost, vědí, že je to kvalitní a dobře se jim s tím pracuje. Proto si myslím, že pokud chceš na internetu prorazit, najdi si takové místečko na trhu, které u nás ještě není prozkoumané. Jinými slovy přijď s něčím novým. Vím, snadno se to říká, hůře provádí, avšak právě proto je tu mnoho nadějných začátečníků, kteří mají velké plány a pak narazí čelem do neúspěchu. |
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 24. 12. 2010, 11:38:29
Asi není moc důvodů předpokládat, že by klesla poptávka nakupujících. Otázka spíš je poptávka prodávajících. Groupon přeci jen vznikl v zemi, kde je prodávajících mnohem víc, mnohem víc si konkurují a jejich nabídka je pestřejší.
|
||
ninja Profil |
#4 · Zasláno: 24. 12. 2010, 12:36:51
Myslím že slevomaty se budou muset proměnit na velmi lokálně zaměřené nabídky zajímavých produktů. Jsem na Václaváku, kouknu do mobilu a hle, hned vedle v ulici mají aktuálně výprodej toho a toho...
Protože z dlouhodobého hlediska se současný model nemůže prodávajícím vyplatit. Určitě také přijde seskupování webů, je jich moc. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0