Autor Zpráva
HHPZ
Profil
Zdravím!
Existuje něco jako zpomalovač připojení na internet? Uvažoval jsem nad tím, jestli někdo kdo má připojení 1024kbps může nějak simulovat připojení modemem, např. při ladění webstránek.
S pozdravem HHPZ
habendorf
Profil
Existuje a už tu o něm kdysi byla řeč. Zkus hledat, někde to tu je.
habendorf
Profil
Já to věděl! http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vthread&forum=11&topic=1 794
HHPZ
Profil
Díky moc!
Bender
Profil
Nebo Net Limiter je hodně dobrý. Můžeš omezit upload i download, generuje grafy.

Jan Rozehnal
www.artic-studio.net
Anonymní
Profil *
ADSL od TISCALI: úskalí a problémy - VAROVÁNÍ !!!

Dle mého názoru je TISCALI vůči stávajícím zákazníkům vrcholně arogantní.
Potencionální zájemce tímto varuji před připojením od Tiscali.
Kdybych věděl to, co vím dnes, nikdy bych připojení od Tiscali nekupoval.

V rámci FUP mi ze dne na den stáhli rychlost tak, že mne prakticky odpojili.
Současná aktuální rychlost je mezi 3 až 9 kb/s (6x pomalejší než nejpomalejší dial-up).

Mám od Tiscali ADSL připojení 2048/256 kb/s.
A pro úplnost: mám ve smlouvě "bezlimitní objem pro stahování".
Jak jsem se dozvěděl, mám FUP limit 7 GB.
Platím 959.-- Kč (resp. 1141.-- Kč vč. DPH),
což je více než za připojení 3072/256 kb/s
kde je limit 20 GB a uplatnění FUP po stažení 28 GB.

Očekával bych, že limit na uplatnění FUP bude alespoň na 28 GB, ne-li více.
Přiměřeně k částce, kterou platím. A ne pouhých 7 GB.
Dále bych očekával, že pokud mi bude v rámci FUP snížena rychlost,
pak nikoli na rychlost, která se prakticky rovná nule !!!
Takže podle smlouvy mohu stahovat jakýkoli objem,
ale prakticky s nulovou rychlostí. Co asi stáhnu ?!?!
Mají to dobře vymyšlené.

A ještě jedna věc mi dost vadí a spolu se shora uvedeným považuji za projev
arogance vůči stávajícím zákazníkům:
Když jsem smlouvu uzavíral, byla v ní sice zmínka o FUP, ale nijak konkrétní.
Pak v Ticcali 10.10.2005 tajně stanovili limity na FUP
a vykašlali se na své zákazníky, aby je informovali.
Alibisticky hovoří o tom, že si je mohli na stránkách Tiscali najít.
Lákají nové zákazníky, slibují hory doly, na stávající kašlou.

Je tu ještě jedno podstatné úskalí: ve smlouvě je,
jestliže nebude vypovězena v tom a tom termínu, platí dalších 12 měsíců.
Takže pokud nechcete číhat na termín, zaplatíte za vypovězení sankci.
Tato sankce je ve výši 50% MĚSÍČNÍ platby krát počet měsíců,
která zbývá do termínu ukončení smlouvy.
V mém případě podle informace od Tiscali sankce činí 6.846.-- Kč. To je síla co ?!?!

PS: Když s nimi mejlujete, podepisují se anglickými názvy:
Customer Care Department, Call Center Operator, .....
Ale rozhovor jako s Lukašenkem.[/b][b][b][/b]
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.