Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
anonymous23432 Profil * |
#1 · Zasláno: 27. 4. 2012, 19:51:13
Dobrý den, nedávno jsem si zakládal vlastní doménu (u web4you) a hosting u wedosu. Nyní se snažím rozjet Google Apps. Problém je ve vytvoření MX záznamů. Pokud to dobře chápu, záznamy mám upravovat u web4you. V příloze jsou dva obrázky (pokyny od Googlu, jak to má být nastaveno + screen jak to mám nastaveno). Kde může být chyba? , http://img838.imageshack.us/img838/7642/web4you.png
|
||
Davex Profil |
#2 · Zasláno: 27. 4. 2012, 20:04:50
anonymous23432:
„Pokud to dobře chápu, záznamy mám upravovat u web4you.“ Pokud tam hostuješ DNS (v NS záznamech domény jsou nameservery Web4u), tak je to správně. Jen musíš asi hodinu počkat až vyprší platnost starých DNS záznamů v keši. |
||
anonymous23432 Profil * |
#3 · Zasláno: 27. 4. 2012, 20:07:16
Tak tady asi bude zakopaný pes. Nastavoval sem, aby NS záznamy ukazovaly na wedos...
|
||
Časová prodleva: 3 měsíce
|
|||
capture7 Profil |
Dobrý večer,
mám snad související dotaz s výše uvedeným. Mohl by prosím někdo poradit, na Google Apps fungují pouze odchozí maily, tedy odesílání je zřejmě ok. Problém nastává ve chvíli, kdy se jedná o příchozí poštu, nic nedorazí - maily se vrací odesílateli. Doména o kterou se jedná je hostovaná u active24.cz Jsou řešním výše uvedené záznamy MX (screenshot) s nastavením pro Google nebo to mám řešit jinak? Díky |
||
Fisir Profil |
#5 · Zasláno: 4. 8. 2012, 10:04:40
Reaguji na capture7 [#4]:
„Jsou řešním výše uvedené záznamy MX (screenshot) s nastavením pro Google“ No jistě. Stačí v DNS nastavit MX záznamy podle tabulky a počkat až se nastavení projeví. |
||
capture7 Profil |
#6 · Zasláno: 4. 8. 2012, 17:35:37
Fisir:
Tak už je to ok, maily lítaj jak zblázněný, díky za reakci. Moc pomohlo! |
||
Časová prodleva: 12 let
|
0