Autor Zpráva
newbie
Profil *
Dobrý den, prosím o radu. Studuji IT, ale moc mě to nebaví, takže hledám první zaměstnání. V jedné firmě shánějí lidi na pozici takového podrždráta, který by ideálně uměl základy nějakého programovacího jazyka, HTML, CSS apod., ale přitom náplní jeho práce je nápověda, správa blogu, spolupráce s jinými podrždráty. Já zvládám vše, co je v požadavcích, troufám si říct, že toho umím více (dokonce programuji - ač asi ne příliš kvalitně - vlastní SW). Můžu se i pochlubit vlastní práci. Nicméně nemám VŠ vzdělání (sice to není podmínkou, ale tak snad plus bude, že studuji).

Otázka je, o kolik si mám říct, aby mě vůbec vzali na pohovor, a tam abych tu částku obhájil (určitě se přitom budu klepat jako ratlík, takže moc dobře to asi nepůjde). Samozřejmě, čím více, tím lépe :)

Prý junior programátoři berou 30k a výš, tak neprogramující podrždrát by mohl mít tak 20 hrubého?

Díky za všechny relevantní rady a omlouvám se za trochu blbý dotaz. :)
Taps
Profil
newbie:
HTML a CSS nejsou programovacími jazyky. Otázkou je jaké další znalosti a zkušenosti máš...případně reference. Jak dlouho programuješ atd..Aspektů, dle kterých se dá hodnotit je celá řada.
newbie
Profil *
Jasně že nejsou, asi jsem to měl ještě nějak oddělit, aby to nevyznělo tak blbě.

Reference žádné, až na ty mé mini projekty (z toho mohu ukázat jeden - jde o open source plugin psaný v PHP ). Taky umím relativně dobře anglicky (na maturitním vysvědčení jsem měl 1), mám řidičák skupiny B (což je ale asi irelevantní)...

Klíčové je ujasnit si minimální požadovaný plat, ale vzhledem k tomu, že mám nulové pracovní zkušenosti, nemám moc představu, o jakou cifru bych si měl říct.
newbie
Profil *
Jo, teď jsem se mrkl na mzdovou kalkulačku a spočítal si, že při 20 tisících dostanu čistou mzdu nějakých 15k. :/ No to je tedy pěkné.
peteo
Profil
newbie:
A čo čakáte od prvého zamestnania?
Že budete môcť chodiť na dovolenku na Floridu?