Autor Zpráva
joe
Profil
Ahoj,

řeším tak trochu problém zobrazení e-mailu v GMailu. Vkládá mi různě do textu <div class="im"> a obarví tím text na fialovou. Je to celkem starý problém a dočetl jsem se, že se jedná o citovaný text. Neřešil jste někdo stejný problém?

Díky
juriad
Profil
A jaký problém s tím řešíš?
S gmailem nic neuděláš, nevyhovuje-li ti jeho webový klient, používej nějaký jiný, víc možností nemáš.

Mimochodem, buď rád za HTML, které produkuje gmail, Outlook mi přijde mnohem! horší.
joe
Profil
juriad:
A jaký problém s tím řešíš?
No pokud například budeš rozesílat e-maily, kde bude bílý text na tmavém podkladu, může se pak stát, že uživatelé GMailu pak části textu vůbec neuvidí...
juriad
Profil
joe:
Proč bys měl posílat bílý text na tmavém podkladu? Snaž se být konzervativní (osobní názor: posílej jen textové emaily bez formátování) a všichni klienti zobrazí email ideálně.
Ty se snažíš zakázat nějakou vlastnost jednoho emailového klienta, protože se ti nelíbí, ale pomysli na lidi, kteří používají gmail právě proto, že citace označuje fialově, že na první pohled vidí, co je citací.
joe
Profil
juriad:
Proč bys měl posílat bílý text na tmavém podkladu?
Požadavky na newslettery jsou různé a v posílat „jen textové emaily bez formátování“ je opravdu trochu mimo dnešní dobu :-)

Ty se snažíš zakázat nějakou vlastnost jednoho emailového klienta, protože se ti nelíbí, ale pomysli na lidi, kteří používají gmail právě proto, že citace označuje fialově, že na první pohled vidí, co je citací.
On mezi tou černou a fialovou zase není takový rozdíl, takže na první pohled bych to možná ani nerozeznal. Kromě toho, když mi přijde e-mail, který není odpovědí na žádný z mých odeslaných, proč by tam měla být citace.
Joker
Profil
joe:
Nejde přestylovat tu třídu im?
Ale to může být celkem obecný problém, že něčí e-mailový klient prostě zprávy nějak formátuje. Můj taky obarvuje třeba podpisy nebo citace starších zpráv.

Požadavky na newslettery jsou různé a v posílat ‚jen textové emaily bez formátování‘ je opravdu trochu mimo dnešní dobu :-)
Jojo, pozoruji.
V dnešní době je ohromně in dát celý newsletter do externího obrázku, takže ve výsledku mám obrovský prázdný mail a někde vedle text „Pokud se Vám tato zpráva nezobrazuje správně, klikněte zde“. Plus odkaz plný parametrů s údaji kdo a odkud na něj kliknul, což me opravdu nenaplňuje touhou na něj klikat.
Takže obvykle takový newsletter putuje rovnou do koše, když ho opravdu chci vidět natolik aby to stálo za tu námahu, zkopíruji do čistého listu adresu stránky bez parametrů.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Příspěvky nesouvisející s webem budou odstraněny.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: