Autor Zpráva
HonzaSladek
Profil
Zdravím,
jak je vhodné nastavit smlouvu ohledně předčasné výpovědi při odměně za výkon?

Nabízím SEO a online marketing. Rád bych klientům nabídl i odměnu závislou na výkonu, tj. za zvýšení obratu a pod.

1) v jakém procentuálním objemu se pohybují odměny (z obratu/ze zisku/ze zlepšení těchto měřítek: "co je"-"co bylo"=zlepšení)?

2) Jak optimálně ošetřit předčasnou výpověď ze strany klienta. (Při odměně za výkon má cenu uzavřít smlouvu min na 2 roky, aby se mi práce zaplatila. A nerad bych riskoval to, že za půl roku se začnou změny projevovat, zvyšovat zisk a klient mi dá výpověď - zj. já v podstatě nedostanu za práci zaplaceno.

Díky za tipy.

Honza S.
ninja
Profil
ad 2) Uzavřete smlouvu na 2 roky.
HonzaSladek
Profil
ninja:
Jistě, taky to tam píšu, ale jak se "pojistit" proti vypovězení mlouvy před jejím uplynutím?

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Příspěvky nesouvisející s webem budou odstraněny.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: